آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود. از اولویت های کاری آی آر چاپ رساندن محصول با کیفیت درزمان مقرر به مشتریان است و جهت رضایت خاطر مشتریان تمامی محصولات دارای گارانتی چاپ و تضمین کیفیت می باشند و در صورت وجود مشکل مجددا چاپ و ارسال خواهد شد.
آی آر چاپ تمامی خدمات و سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق irchap.ir ارائه می دهد و امکان سفارش و یا دریافت حضوری برای هیچ یک از محصولات خود ندارد و در ضمن جهت جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان امکان پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش برای برخی از محصولات سایت در آی آر چاپ فراهم آمده است.
کلیه حقوق آی آر چاپ متعلق به کانون آگهی و تبلیغات آوای هلمان می باشد که به شماره ۸/۴۰۲۱/۳۳۲۹ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تمامی فعالیت ها و خدمات این سایت توسط این کانون تضمین و حمایت می شود.

  • ۰
  • ۰

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

 

کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای زیبا کردن محیط داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری از طریق وب سایت این امکان را به شما می دهد که بدون اتلاف وقت به نتیجه مورد نظر برسید. از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارهای مختلف ساختمانی استفاده می‌شود و به عنوان یکی از شیوه‌های زیباسازی دکوراسیون است. تکنیک‌های چاپ کاغذ دیواری متنوع بوده و می‌تواند به صورت رول نیز فروخته شود. نصب کاغذ دیواری ساده بوده که اشخاص می‌توانند به تنهایی این کار را انجام دهند. وجود طرح‌های مختلف کاغذ دیواری باعث شده است تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد و افراد بتوانند طرح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شاید به جرات بتوان بیان کرد که یکی از ویژگی‌های کلیدی چاپ کاغذ دیواری که باعث محبوب شدن آن شده است این موضوع بوده که می‌توان کاغذ دیواری را به راحتی نصب کرد. برخی از کاغذ دیواری‌های امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی دارای قابلیت شستشو بوده که همین امر به عنوان یک مزیت کلیدی دیگر شناخته می‌شود. می‌توان کاغذ دیواری را به صورت کاملاً سفارشی و آماده خریداری کرد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است.

در گذشته کاغذ دیواری بیشتر به عنوان ابزاری برای پوشاندن دیوار یا سقف استفاده می­‌شد ولی با پیشرفت صنعت چاپ و ورود دستگاه­‌های چاپ اکوسالونت و UV به بازار، نصب کاغذ دیواری به عنوان راهی برای زیباسازی اماکن مختلف و ایجاد طرح­‌های هنری در جهت تقویت دکوراسیون مطرح شده است. در حال حاضر کاغذ دیواری در مدل­‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می­‌شود. از لحاظ جنس، دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و معمولی وجود دارد و از لحاظ مکان استفاده، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری اداری و ... در بازار به فروش می­‌رسد. قیمت کاغذ دیواری ضد آب از کاغذ دیواری معمولی گران‌­تر است ولی خوب است بدانید که خیلی از کاغذ دیواری­‌های معمولی هم کیفیت و عمر بالایی دارند. در ادامه با ما باشید تا در مورد دو نوع خاص از کاغذ دیواری که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، صحبت کنیم:

 

کاغذ دیواری پوستری چیست؟

 

وقتی که به کمک دستگاه‌­های چاپ، یک کاغذ دیواری تولید می­‌شود که دارای طرح خاصی است و در آن خبری از طرح­‌های تکرار شونده نیست برخی به جای کاغذ دیواری از نام پوستر برای آن استفاده می­‌کنند. کاغذ دیواری پوستری معمولاً در سایز دلخواه و به صورت لت (تکه) های یک متری چاپ می­‌شود و در هنگام نصب روی دیوار با کنار هم قرار گرفتن آن‌ها، به شکل یک تصویر کامل و شیک نمود پیدا می­‌کند. سفارش کاغذ دیواری پوستری در انواع کاغذ دیواری هنری، طرح مشاغل، کودک و نوجوان، فشن و ... در حال حاضر در مجموعه irchap پذیرفته و انجام می‌­شود. شما می­‌توانید انواع طرح­‌های مختلف را برای چاپ سفارش دهید و مطابق با سلیقه خود، به خانه یا محل کار خود روح تازه­ای ببخشید.

 

کاغذ دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری است. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با معمولی این است که طرحی که برای آن انتخاب و چاپ می­‌شود، در چشم بیننده به صورت سه بعدی دیده می­‌شود وگرنه از لحاظ نوع و کیفیت چاپ و کاغذ، لزوماً تفاوتی با کاغذ دیواری دو بعدی ندارد. ضمناً یادتان باشد که نام دیگر کاغذ دیواری 3d یا همان سه بعدی، پوستر سه بعدی است.

یکی از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی برای منازل مسکونی یا واحدهای اداری کوچک این است که کمک می­‌کند تا محل مربوطه، عمق پیدا کند و در چشم افراد بزرگتر دیده شود. مزیت دیگر این نوع کاغذ دیواری­‌ها این است که می­‌توان در محل کار برای برجسته نمودن لوگوی شرکت یا المان­های خاص مد نظر مدیران، از آنها استفاده کرد. ضمناً از این نوع کاغذ دیواری­‌ها با نام کاغذ دیواری مدرن هم یاد می­‌شود.

 

انواع جنس کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری معمولاً به صورت یک لایه یا سه لایه تهیه می­‌شود و این لایه­‌ها ممکن است از جنس کاغذ، پارچه، pvc، فلز، الیاف نساجی و یا الیاف بافته نشده باشد. کاغذ دیواری که جنس پایه آن از کاغذ است، قابل شستشو نیست و برای مناطق شرجی و دارای رطوبت، مناسب نیست. کاغذ دیواری پارچه­‌ای هم معمولاً در لایه زیرین یا لایه اصلی خود دارای پارچه است که مهمترین مزیت آن این است که عایق صوت (آکوستیک) است و برای کسانی که می­‌خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزینه مناسبی است. کاغذ دیواری pvc  هم مقاوم‌ترین کاغذ دیواری در مقابل آب است و برای خانواده­‌های بچه­‌دار که ممکن است دیوار خانه­‌شان زود کثیف شود و یا کسانی که در مناطق شرجی زندگی می­‌کنند، بهترین گزینه است.

کاغذ دیواری به عنوان یک متریال مناسب برای پوشاندن دیوار و محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. وجود طرح‌های جدید و امروزی که قابلیت انطباق با سبک‌های مختلف داخلی را دارد باعث شده است تا بسیاری از افراد بخواهند از کاغذ دیواری برای پوشش‌دهی محیط داخلی منزل خود استفاده کنند. وجود تنوع در کاغذ دیواری باعث شده است تا بسیاری از افراد با سلیقه‌های مختلف جذب این کار شوند.

چاپ کاغذ دیواری از طریق وب سایت‌های مختلف قابل انجام است و می‌توان چاپ اینترنتی کاغذ دیواری را به راحتی و با ثبت سفارش انجام داد. در واقع اگر بخواهید از مدل‌های مختلف کاغذ دیواری دیدن کنید و بدون مراجعه حضوری یک کاغذ دیواری مناسب خریداری کنید می‌توانید با ورود به وب سایت‌های مختلف که در این زمینه خدمات متفاوت ارائه می‌دهند این کار را انجام دهید.

 

چاپ انواع کاغذ دیواری

همان طور که بیان شد خرید و چاپ کاغذ دیواری در انواع مختلف وجود داشته که هر کدام می‌تواند با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز چاپ شود. مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه اقلام چاپی است که می‌تواند انواع کاغذهای دیواری را با قیمت مناسب چاپ کرده و برای شما ارسال کند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. از انواع کاغذ دیواری چاپ شده توسط مجموعه آی آر چاپ می‌توان به چاپ کاغذ دیواری هنری، چاپ کاغذ دیواری طرح مشاغل، چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان، چاپ کاغذ دیواری سه بعدی و غیره اشاره کرد.

هر کدام از موارد بیان شده به صورت کاملاً حرفه‌ای قابل انجام است و با توجه به نیاز شما می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. اگر بخواهید هر کدام از محصولات مجموعه آی آر چاپ را سفارش دهید باید ابتدا در وب سایت مربوطه ثبت نام کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های چاپ کاغذ دیواری مجموعه آی آر چاپ اشاره خواهیم داشت:

 

·کاغذ دیواری کودک و نوجوان

 

وجود تنوع در چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان باعث شده است تا افراد و خانواده‌ها به این فکر باشند تا با یک هزینه معقول بتوانند دکوراسیون منزل را به شکل مناسب و دلخواه دربیاورند. اگر بخواهید زیبایی خاصی به اتاق کودک دلبند خود ببخشید می‌توانید از یک کاغذ دیواری متناسب با طرح کودکانه و فانتزی استفاده کنید. برای در نظر گرفتن یک دکوراسیون مناسب و کودکانه بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که دارای طرح مناسب و کودکانه باشد.

چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان در مجموعه آی آر چاپ به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود که کاغذ دیواری چاپ شده دارای قابلیت شست‌و‌شو و ماندگاری بالا بوده و می‌توان مجموعه مختلفی از شخصیت‌های کارتونی که مورد توجه کودکان است را شامل شود. کیفیت چاپ این گونه کاغذ دیواری‌ها به صورت چاپ اکوسالونت و UV بوده که بنا بر سفارش شما دارای سایزبندی مختلف است. اگر در تهران یا شهرستان هستید می‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید تا درب منزل تحویل بگیرید.

کاغذ دیواری هنری

 

کاغذ دیواری هنری به عنوان یک نوع از کاغذ دیواری‌های جالب و کاربردی شناخته می‌شود که می‌توان آن را برای محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار داد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مختلف می‌توان بیان کرد که چاپ کاغذ دیواری هنری امکان پذیر است و باعث تنوع در بحث دکوراسیون داخلی شده است. اگر بخواهید محیط داخلی دکوراسیون خود را به سبک هنری تزئین کنید قطعاً استفاده از کاغذ دیواری هنری برای شما مفید است.

کاغذ دیواری هنری به گونه‌ای چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و نقاشی‌های آن به صورت خط و تکسچر است. مجموعه آی آر چاپ در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و توانسته است کیفیت تولید چاپ کاغذ دیواری را افزایش دهد. اگر بخواهید برای محیط‌های داخلی ساختمان خود از یک نوع کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید قطعاً چاپ کاغذ دیواری هنری به شما پیشنهاد می‌شود.

کاغذ دیواری سه بعدی

 

یکی از انواع کاغذ دیواری‌های جدید، کاغذ دیواری سه بعدی است که به صورت رولی عرضه شده و به گونه‌ای است که برجستگی دارد و شما می‌توانید بُعد را به راحتی در این نوع از کاغذ دیواری‌ها احساس کنید. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح‌های مختلف مانند گل، مناظر زیبا، طرح‌های منیمالی و غیره برای دکوراسیون منزل قابل استفاده بوده که بسیار طرفدار دارد. اگر بخواهید محیط داخلی خود را زیبا کنید بهتر است از این نوع کاغذ دیواری‌ها استفاده کنید.

افراد بیشتر ترجیح می‌دهند برای محیط‌های اتاق خواب خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی توسط مجموعه آی آر چاپ قابل انجام است و کاغذ دیواری فوق به صورت سه بعدی و هلندی چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و بسیار کاربردی است. اگر در تهران و یا شهرستان زندگی می‌کنید می‌توانید سفارش خود را در مجموعه تخصصی آی آر چاپ به ثبت برسانید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

کاغذ دیواری طرح مشاغل

 

یکی دیگر از خدمات متنوع مجموعه تخصصی آی آر چاپ، ارائه کاغذ دیواری طرح مشاغل است که با توجه به شغل‌های مختلف می‌توانید سفارش خود را برای داشتن یک کاغذ دیواری متنوع ثبت کنید. اگر دارای سالن‌های زیبایی هستید و یا باشگاه ورزشی دارید، اگر می‌خواهید نمایشگاه خود را به شکل زیبا تزئین کنید یا کافه و رستوران دارید می‌توانید از خدمات کاغذ دیواری متنوع مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید. چاپ کاغذ دیواری از طریق سایت این مجموعه قابل ثبت بوده که سفارش شما در تهران و شهرستان با دقت بالا ارسال می‌شود.

کاغذ دیواری طرح مشاغل دارای قابلیت شستشو بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. در تهران به وسیله پیک و در شهرستان‌ها از طریق باربری‌های مربوطه ارسال می‌شود. شما می‌توانید با تضمین کیفیت کاغذ دیواری سفارش داده شده را دریافت کنید و از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید. باید بیان کرد که تمامی محصولات و خدمات این مجموعه دارای تضمین کیفیت است. گارانتی در نظر گرفته شده برای محصولات چاپی شامل هر گونه ایراد چاپی و تولیدی است که در فرآیند آماده سازی محصول ایجاد می‌شود که این امر به شما اطمینان می‌دهد تا یک محصول با کیفیت را تحویل بگیرید.

 

مجموعه آی آر چاپ

 

مجموعه تخصصی آی آر چاپ دارای یک تیم کاملاً حرفه‌ای بوده که به فروش آنلاین اقلام چاپی مشغول است. در واقع اگر شما بخواهید محصولات متنوع که شامل کارت ویزیت، بنرهای مناسبتی، تابلوهای مختلف، کاغذ دیواری و غیره است را سفارش دهید می‌توانید ابتدا با مراجعه به وب سایت آی آر چاپ ثبت نام خود را تکمیل کنید و سپس از بخش کاربری سفارش خود را نهایی کنید. با توجه به وجود مدیریت حرفه‌ای در این مجموعه قطعاً خیال شما از بابت تضمین کیفیت کارها راحت خواهد بود.

تمامی محصولات شرکت دارای تضمین کیفیت است که شما می‌توانید با خیال راحت طرح‌های خود را به این مجموعه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. چاپ کاغذ دیواری با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود و دارای گارانتی است. مجموعه آی آر چاپ تمامی خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌دهد و تمامی مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ به خوبی پیگیری و انجام می‌شود.

اگر بخواهید دکوراسیون منزل خود را به شکل مناسب و مقرون به صرفه‌ای شیک و حرفه‌ای کنید بهتر است از کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید. وجود دستگاه‌های پیشرفته در چاپ انواع کاغذهای دیواری باعث شده است تا بتوانید انتخاب‌های مختلف و متنوع داشته باشید. شما با هر سلیقه‌ای که هستید اگر بخواهید با هزینه مناسب دکوراسیون داخلی خود را دگرگون کنید قطعاً می‌توانید از کاغذ دیواری‌های مناسب استفاده کنید.

چاپ کاغذ دیواری با توجه به وجود وب سایت‌های مختلف به صورت اینترنتی قابل انجام است و شما می‌توانید با چاپ اینترنتی کاغذ دیواری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر بخواهید بدون مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت کنید می‌توانید به وب سایت آی آر چاپ مراجعه کنید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید.

 

چگونه سفارش چاپ کاغذ دیواری دهیم؟

 

مجموعه irchap این افتخار را دارد که کار طراحی و چاپ کاغذ دیواری اختصاصی شما را با نهایت دقت، سرعت و زیبایی انجام دهد. شما می­‌توانید بعد از ثبت نام در سایت، طرح مورد نظر خود را در بین گزینه‌­های داده شده انتخاب کنید و یا طرح دیگری را در سایت بارگذاری کنید. بعد از پرداخت مبلغ نهایی، کمتر از 2 یا 3 روز کاری طول می­‌کشد تا محصول مورد نظر شما برای شما ارسال شود.

جهت تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

 

چاپ کاغذ دیواری

 

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • irchapir irchap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی