آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود. از اولویت های کاری آی آر چاپ رساندن محصول با کیفیت درزمان مقرر به مشتریان است و جهت رضایت خاطر مشتریان تمامی محصولات دارای گارانتی چاپ و تضمین کیفیت می باشند و در صورت وجود مشکل مجددا چاپ و ارسال خواهد شد.
آی آر چاپ تمامی خدمات و سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق irchap.ir ارائه می دهد و امکان سفارش و یا دریافت حضوری برای هیچ یک از محصولات خود ندارد و در ضمن جهت جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان امکان پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش برای برخی از محصولات سایت در آی آر چاپ فراهم آمده است.
کلیه حقوق آی آر چاپ متعلق به کانون آگهی و تبلیغات آوای هلمان می باشد که به شماره ۸/۴۰۲۱/۳۳۲۹ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تمامی فعالیت ها و خدمات این سایت توسط این کانون تضمین و حمایت می شود.

  • ۰
  • ۰

 

همشهری آنلاین – فاطمه عباسی: درست است که خوردن پیاز شسته نشده بی‌خطر است؟ یا آشپزها با غفلت از تمیز کردن این سبزیجات کمی بی‌احتیاطی می‌کنند؟ اگرچه شستن سبزیجات تازه ضروری است اما شستن پیاز قبل از پخت ضرورتی ندارد. پیازها نه تنها دارای پوشش بیرونی محافظ هستند، بلکه از نظر قرار گرفتن در معرض آفت‌کش‌ها هم به عنوان یکی از تمیزترین سبزیجات شناخته می‌شوند. به علاوه، حرارت دادن پیاز میکروب‌های مضر را از بین می‌برد. با این حال، اگر می‌خواهید پیاز خود را به صورت خام مصرف کنید، باید آن را در آب خنک بشویید؛ همچنین، اگر پیاز شما علائم واضحی از کثیفی دارد، باید قبل از برش آن را تمیز کنید.

پیاز ممکن است به اندازه کاهو مستعد ابتلا به E. coli نباشد – نوعی باسیل که باعث ایجاد مسمومیت غذایی و اسهال می‌شود- اما این بدان معنا نیست که هرگز نباید آنها را بشویید. به طور کلی، اگر می‌خواهید پیاز را بپزید، استفاده از پیاز شسته نشده بی‌خطر است. گرما کار فوق العاده‌ای در کشتن میکروب‌ها انجام می‌دهد. با این حال، ممکن است پیازها در معرض حشرات هم قرار داشته باشند و وقتی پیاز را برش می‌دهید، میکروب‌های لایه بیرونی به سمت داخل پخش شوند.

 

منبع: https://sanapress.ir

  • ۰۱/۰۳/۰۶
  • irchapir irchap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی