آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود. از اولویت های کاری آی آر چاپ رساندن محصول با کیفیت درزمان مقرر به مشتریان است و جهت رضایت خاطر مشتریان تمامی محصولات دارای گارانتی چاپ و تضمین کیفیت می باشند و در صورت وجود مشکل مجددا چاپ و ارسال خواهد شد.
آی آر چاپ تمامی خدمات و سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق irchap.ir ارائه می دهد و امکان سفارش و یا دریافت حضوری برای هیچ یک از محصولات خود ندارد و در ضمن جهت جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان امکان پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش برای برخی از محصولات سایت در آی آر چاپ فراهم آمده است.
کلیه حقوق آی آر چاپ متعلق به کانون آگهی و تبلیغات آوای هلمان می باشد که به شماره ۸/۴۰۲۱/۳۳۲۹ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تمامی فعالیت ها و خدمات این سایت توسط این کانون تضمین و حمایت می شود.

۲۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاربردهای مختلف انواع کاغذ دیواری

 

در مطالب قبل در مورد انواع کاغذ دیواری و جنس و کیفیت آنها صحبت کردیم. در این مطلب در مورد کاربردهای مختلفی که برای انواع کاغذ دیواری ۳ بعدی، کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری معمولی و ... وجود دارد، صحبت خواهیم کرد.

 

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده و روشن معمولاً بیشترین استفاده را در بین خانواده‌ها دارد. کاغذ دیواری ساده اکلیلی و کاغذ دیواری ساده رنگی هم پر تقاضاترین موارد در بین کاغذ دیواری‌های ساده است.

نکته‌ای که در هنگام سفارش این محصول باید توجه کنید این است که رنگ آن باید با رنگ سایر وسایل موجود در خانه مانند مبلمان، کمد، فرش و ... متناسب باشد. ضمناً هر چقدر منزل شما نورگیری کمتری داشته باشد بهتر است به نسبت آن، رنگ روشن‌تری انتخاب نمایید. در ضمن اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری‌های پوستری در بخش خاصی از خانه را دارید باید دقت کنید که رنگ کاغذ دیواری ساده که برای کل خانه انتخاب کرده‌اید با کاغذ دیواری پوستری متناسب باشد. در تصویر زیر بین کاغذ دیواری ساده که برای کل خانه به رنگ سبز است و کاغذ دیواری که برای دیوار پشت تابلوها انتخاب شده است، یک هارمونی رنگ خاصی وجود دارد. ضمناً رنگ مبلمان و عناصر موجود در آن با رنگ کاغذ دیواری پوستری تناسب خوبی دارد.

 

کاغذ دیواری پوستری

گاهی به کمک دستگاه‌های چاپ پیشرفته یک کاغذ دیواری چاپ می‌شود که به قصد نمایش یک طرح خاص چاپ شده است و لزوماً برای پوشاندن تمام دیوار استفاده نمی‌شود. برخی به این محصولات، کاغذ دیواری پوستری می‌گویند. کاغذ دیواری پوستری به صورت لت(تکه)‌های یک متری چاپ می‌شود. آنها در کنار یکدیگر روی دیوار نصب می‌شوند تا یک طرح کامل را به نمایش بگذارند. نمونه‌ زیر را ببینید:

کاغذ دیواری پوستری

 

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

با توجه به اینکه محل قرارگیری تلویزیون در خانه، نقطه‌ای است که بیشترین نگاه را به سمت خود جلب می‌کند، شما می‌توانید در پشت تلویزیون به طور خاص از طرح های زیبای سه بعدی و یا متفاوت از کاغذ دیواری سایر دیوارهای خانه استفاده کنید تا مهمانان شما هنگام تماشای تلویزیون از منظره‌ای زیبا بهره ببرند. کاغذ دیواری‌ سه بعدی یکی از پدیده‌هایی است که چند سالی است به شدت مورد توجه مردم و به خصوص خانمها قرار گرفته است. زیبایی فوق تصوری که این نوع کاغذ دیواری‌ها دارند باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال آن باشند. نکته مهمی که در مورد کاغذ دیواری سه بعدی باید بدانید این است که نباید در استفاده از آن افراط کنید و در کنار طرح سه بعدی که برای نقطه خاصی از منزل استفاده می‌کنید، از کاغذ دیواری معمولی و یا غیر سه‌بعدی هم استفاده نمایید. دقت کنید که در صورتی که طرح شما دارای بخشهای برجسته و خاصی است، این بخشها در پشت تلویزیون قرار نگیرد. همچنین بهتر است بخشهای برجسته طرح شما طوری باشد که برای هر دو حالت  قرار گرفتن تلویزیون بر روی میز و یا اتصال به دیوار مناسب باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون

 

یک پیشنهاد بسیار خوب دیگر برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون این است که از یک کاغذ دیواری با طرح ساده و تکرار شونده استفاده کنید. به این ترتیب تمرکز نگاه در هنگام تماشای تلویزیون بیشتر بر روی تلویزیون خواهد بود.

 

کاغذ دیواری ساده برای پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری به عنوان زمینه تابلوها

یکی از ایده‌های جالب استفاده از کاغذ دیواری این است که یک طرح خاص از آن را برای دیواری استفاده کنید که قرار است تابلوهای خانوادگی و یا یک مجموعه از تابلوها را بر روی آن نصب کنید. در طرح زیر از یک کاغذ دیواری با طرح تیره استفاده شده است تا نمای تابلوهایی که به رنگ سفید و روشن هستند به خوبی به نظر بیاید.

کاغذ دیواری برای نمایش تابلوها

 

در طرح زیر هم بین تابلوهایی از درختان و زمینه سنگی کاغذ دیواری یک هماهنگی چشم‌نواز وجود دارد:

 

کاغذ دیواری برای بزرگنمایی خانه

امروزه با توجه به وضعیت آپارتمان‌نشینی و کوچک بودن اکثر خانه‌ها، شگردهای مختلفی برای بزرگنمایی خانه مانند کار کردن آینه روی دیوار به وجود آمده است. یکی از جدیدترین شگردها استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است. در کاعذ دیواری زیر به کمک تصویر یک تونل، سعی در بزرگنمایی سالن پذیرایی شده است:

کاغذ دیواری برای بزرگنمایی خانه

کاغذ دیواری برای بزرگنمایی

 

کاغذ دیواری اتاق کودک

خیلی از مادران هنگام آماده‌سازی اتاق کودک دوست دارند یک کاغذ دیواری متناسب با روحیات فرزندشان در اتاق نصب کنند. با توجه به وضعیت آپارتمان‌نشینی و اینکه معمولاً کودکان ساعات زیادی را در منزل سپری می‌کنند داشتن یک اتاق زیبا و ساده که متناسب با روحیات کودکانه باشد، می‌تواند کمک زیادی به شاداب بودن فرزند شما باشد.

مهمترین نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که از رنگ‌ها و طرح‌های شاد که مورد علاقه کودکان است، استفاده نمایید و بین کاغذ دیواری اتاق کودک دختر و پسر تمایز قایل شوید و همچنین سن فرزند را هم در نظر بگیرید. ضمناً با توجه به سن کودکان بهتر است از کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده نمایید که در صورت کثیف شدن آن به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید. نمونه های کاغذ دیواری اتاق کودک پسر و دختر را در ادامه می‌بینید:

کاغذ دیواری اتاق کودک پسر

 

طرح زیر هم می‌تواند به طور مشترک برای دختران و پسران استفاده شود. استفاده از همه عناصر طبیعت مانند حیوان، گیاه، اشکال هندسی و ... برای آشنایی کودک با آنان، جامعیت خاصی را به این طرح داده است. شما هم می‌توانید از طرح‌های مشابه استفاده کنید.

کاغذ دیواری اتاق کودک

طرح زیر هم از رنگ مورد علاقه دخترها یعنی صورتی استفاده کرده است:

 

کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

مهمترین نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب رعایت کنید این است که بهتر است طرح را طوری انتخاب کنید که باعث آرامش روانی شما باشد تا شرایط برای خواب و استراحت آماده شود. با توجه به اینکه معمولاً در اتاق خواب، تابلو‌های خانوادگی و عکسهای مورد علاقه صاحب اتاق نصب می‌شود، بهتر است از طرح‌های ساده و آرامش‌بخش استفاده کنید. این موضوع به خصوص در مورد کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر صدق می‌کند. البته در صورتی که نمی‌خواهید تابلوها یا تصاویر زیادی در اتاق خواب خود نصب کنید، می‌توانید از طرح‌های متنوع استفاده کنید. دو نمونه متفاوت زیر را بررسی کنید:

کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر

کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر

 

کاغذ دیواری پذیرایی

اُتاق پذیرایی در واقع مهمترین اُتاق خانه است و باید برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی بیشترین حساسیت را داشته باشیم. در هنگام انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید سعی کنید که رنگ کاغذ دیواری و مبلمان شما با هم یک ست کامل را تشکیل دهند. اولاً بهتر است که به هیچ وجه هم‌رنگ نباشند ولی در عین حال با هم قرابت داشته باشند و در یک طیف رنگی روشن به تیره قرار گیرند. مثلاً رنگ‌های قهوه‌ای، کرم، شیری و نسکافه‌ای می‌توانند با یکدیگر یک ست کامل را تشکیل دهند. برای مثال اگر مبلمان شما به رنگ قهوه‌ای است، می‌توانید میز پذیرایی را که در جلوی مبلمان قرار می‌گیرد از رنگ کرم انتخاب کنید و کاغذ دیواری را هم به رنگ شیری سفارش دهید. در ادامه چند طرح مختلف برای اتاق پذیرایی آورده شده است:

کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

 

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

 

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری می‌توانید از خدمات مجموعه irchap‌ استفاده کنید. کاغذ دیواری از لحاظ شستشو به دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و معمولی تقسیم می‌شود و از لحاظ مکانی که نصب می‌شود به انواعی مانند کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری اتاق خواب و ... تقسیم می‌شود. قیمت کاغذ دیواری ضد آب بیشتر از کاغذ دیواری معمولی است ولی کاغذ دیواری‌های معمولی هم خواهان زیادی دارند. کاغذ دیواری قالب شستشو برای مناطق شرجی بیشتر به کار می‌رود و در مناطق غیر شرجی هم به خصوص برای اتاق کودک و یا خانه‌هایی که کودکان کمتر از ۵ سال دارند، بسیار استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری از لحاظ جنس هم به کاغذ دیواری از جنس کاغذ، پارچه، pvc، الیاف نساجی و ... تقسیم می‌شود. کاغذ دیواری که از جنس کاغذ است، قابلیت شستشو ندارد. کاغذ دیواری پارچه‌ای هم معمولاً عایق صوت است و می‌توانید به کمک آن از سروصدای آن طرف دیوار تا حدی راحت شوید. بهترین نوع کاغذ دیواری برای شستشو، کاغذ دیواری pvc است که خرید آن به خانواده های بچه‌دار توصیه می‌شود.

برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری در مجموعه irchap می­توانید بعد از ثبت نام فوری در سایت، طرح مورد نظر خود را در بین گزینه­های داده شده انتخاب کنید و یا طرح دیگری را در سایت بارگذاری کنید. دقت کنید که فایل ارائه شده کیفیت مناسبی داشته باشد تا سرعت و کیفیت کار شما بالا رود. در صورت هر گونه مشکل فنی در فایل، همکاران ما اقدامات لازم را انجام خواهند داد. بعد از پرداخت مبلغ نهایی، کمتر از 2 یا 3 روز کاری طول می­کشد تا محصول مورد نظر برای شما ارسال شود.

 جهت تماس با ما می­توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

 

 

کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای زیبا کردن محیط داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری از طریق وب سایت این امکان را به شما می دهد که بدون اتلاف وقت به نتیجه مورد نظر برسید. از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارهای مختلف ساختمانی استفاده می‌شود و به عنوان یکی از شیوه‌های زیباسازی دکوراسیون است. تکنیک‌های چاپ کاغذ دیواری متنوع بوده و می‌تواند به صورت رول نیز فروخته شود. نصب کاغذ دیواری ساده بوده که اشخاص می‌توانند به تنهایی این کار را انجام دهند. وجود طرح‌های مختلف کاغذ دیواری باعث شده است تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد و افراد بتوانند طرح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شاید به جرات بتوان بیان کرد که یکی از ویژگی‌های کلیدی چاپ کاغذ دیواری که باعث محبوب شدن آن شده است این موضوع بوده که می‌توان کاغذ دیواری را به راحتی نصب کرد. برخی از کاغذ دیواری‌های امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی دارای قابلیت شستشو بوده که همین امر به عنوان یک مزیت کلیدی دیگر شناخته می‌شود. می‌توان کاغذ دیواری را به صورت کاملاً سفارشی و آماده خریداری کرد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است.

در گذشته کاغذ دیواری بیشتر به عنوان ابزاری برای پوشاندن دیوار یا سقف استفاده می­‌شد ولی با پیشرفت صنعت چاپ و ورود دستگاه­‌های چاپ اکوسالونت و UV به بازار، نصب کاغذ دیواری به عنوان راهی برای زیباسازی اماکن مختلف و ایجاد طرح­‌های هنری در جهت تقویت دکوراسیون مطرح شده است. در حال حاضر کاغذ دیواری در مدل­‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می­‌شود. از لحاظ جنس، دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و معمولی وجود دارد و از لحاظ مکان استفاده، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری اداری و ... در بازار به فروش می­‌رسد. قیمت کاغذ دیواری ضد آب از کاغذ دیواری معمولی گران‌­تر است ولی خوب است بدانید که خیلی از کاغذ دیواری­‌های معمولی هم کیفیت و عمر بالایی دارند. در ادامه با ما باشید تا در مورد دو نوع خاص از کاغذ دیواری که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، صحبت کنیم:

 

کاغذ دیواری پوستری چیست؟

 

وقتی که به کمک دستگاه‌­های چاپ، یک کاغذ دیواری تولید می­‌شود که دارای طرح خاصی است و در آن خبری از طرح­‌های تکرار شونده نیست برخی به جای کاغذ دیواری از نام پوستر برای آن استفاده می­‌کنند. کاغذ دیواری پوستری معمولاً در سایز دلخواه و به صورت لت (تکه) های یک متری چاپ می­‌شود و در هنگام نصب روی دیوار با کنار هم قرار گرفتن آن‌ها، به شکل یک تصویر کامل و شیک نمود پیدا می­‌کند. سفارش کاغذ دیواری پوستری در انواع کاغذ دیواری هنری، طرح مشاغل، کودک و نوجوان، فشن و ... در حال حاضر در مجموعه irchap پذیرفته و انجام می‌­شود. شما می­‌توانید انواع طرح­‌های مختلف را برای چاپ سفارش دهید و مطابق با سلیقه خود، به خانه یا محل کار خود روح تازه­ای ببخشید.

 

کاغذ دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری است. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با معمولی این است که طرحی که برای آن انتخاب و چاپ می­‌شود، در چشم بیننده به صورت سه بعدی دیده می­‌شود وگرنه از لحاظ نوع و کیفیت چاپ و کاغذ، لزوماً تفاوتی با کاغذ دیواری دو بعدی ندارد. ضمناً یادتان باشد که نام دیگر کاغذ دیواری 3d یا همان سه بعدی، پوستر سه بعدی است.

یکی از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی برای منازل مسکونی یا واحدهای اداری کوچک این است که کمک می­‌کند تا محل مربوطه، عمق پیدا کند و در چشم افراد بزرگتر دیده شود. مزیت دیگر این نوع کاغذ دیواری­‌ها این است که می­‌توان در محل کار برای برجسته نمودن لوگوی شرکت یا المان­های خاص مد نظر مدیران، از آنها استفاده کرد. ضمناً از این نوع کاغذ دیواری­‌ها با نام کاغذ دیواری مدرن هم یاد می­‌شود.

 

انواع جنس کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری معمولاً به صورت یک لایه یا سه لایه تهیه می­‌شود و این لایه­‌ها ممکن است از جنس کاغذ، پارچه، pvc، فلز، الیاف نساجی و یا الیاف بافته نشده باشد. کاغذ دیواری که جنس پایه آن از کاغذ است، قابل شستشو نیست و برای مناطق شرجی و دارای رطوبت، مناسب نیست. کاغذ دیواری پارچه­‌ای هم معمولاً در لایه زیرین یا لایه اصلی خود دارای پارچه است که مهمترین مزیت آن این است که عایق صوت (آکوستیک) است و برای کسانی که می­‌خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزینه مناسبی است. کاغذ دیواری pvc  هم مقاوم‌ترین کاغذ دیواری در مقابل آب است و برای خانواده­‌های بچه­‌دار که ممکن است دیوار خانه­‌شان زود کثیف شود و یا کسانی که در مناطق شرجی زندگی می­‌کنند، بهترین گزینه است.

کاغذ دیواری به عنوان یک متریال مناسب برای پوشاندن دیوار و محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. وجود طرح‌های جدید و امروزی که قابلیت انطباق با سبک‌های مختلف داخلی را دارد باعث شده است تا بسیاری از افراد بخواهند از کاغذ دیواری برای پوشش‌دهی محیط داخلی منزل خود استفاده کنند. وجود تنوع در کاغذ دیواری باعث شده است تا بسیاری از افراد با سلیقه‌های مختلف جذب این کار شوند.

چاپ کاغذ دیواری از طریق وب سایت‌های مختلف قابل انجام است و می‌توان چاپ اینترنتی کاغذ دیواری را به راحتی و با ثبت سفارش انجام داد. در واقع اگر بخواهید از مدل‌های مختلف کاغذ دیواری دیدن کنید و بدون مراجعه حضوری یک کاغذ دیواری مناسب خریداری کنید می‌توانید با ورود به وب سایت‌های مختلف که در این زمینه خدمات متفاوت ارائه می‌دهند این کار را انجام دهید.

 

چاپ انواع کاغذ دیواری

 

همان طور که بیان شد خرید و چاپ کاغذ دیواری در انواع مختلف وجود داشته که هر کدام می‌تواند با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز چاپ شود. مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه اقلام چاپی است که می‌تواند انواع کاغذهای دیواری را با قیمت مناسب چاپ کرده و برای شما ارسال کند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. از انواع کاغذ دیواری چاپ شده توسط مجموعه آی آر چاپ می‌توان به چاپ کاغذ دیواری هنری، چاپ کاغذ دیواری طرح مشاغل، چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان، چاپ کاغذ دیواری سه بعدی و غیره اشاره کرد.

هر کدام از موارد بیان شده به صورت کاملاً حرفه‌ای قابل انجام است و با توجه به نیاز شما می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. اگر بخواهید هر کدام از محصولات مجموعه آی آر چاپ را سفارش دهید باید ابتدا در وب سایت مربوطه ثبت نام کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های چاپ کاغذ دیواری مجموعه آی آر چاپ اشاره خواهیم داشت:

 

·کاغذ دیواری کودک و نوجوان

 

وجود تنوع در چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان باعث شده است تا افراد و خانواده‌ها به این فکر باشند تا با یک هزینه معقول بتوانند دکوراسیون منزل را به شکل مناسب و دلخواه دربیاورند. اگر بخواهید زیبایی خاصی به اتاق کودک دلبند خود ببخشید می‌توانید از یک کاغذ دیواری متناسب با طرح کودکانه و فانتزی استفاده کنید. برای در نظر گرفتن یک دکوراسیون مناسب و کودکانه بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که دارای طرح مناسب و کودکانه باشد.

چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان در مجموعه آی آر چاپ به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود که کاغذ دیواری چاپ شده دارای قابلیت شست‌و‌شو و ماندگاری بالا بوده و می‌توان مجموعه مختلفی از شخصیت‌های کارتونی که مورد توجه کودکان است را شامل شود. کیفیت چاپ این گونه کاغذ دیواری‌ها به صورت چاپ اکوسالونت و UV بوده که بنا بر سفارش شما دارای سایزبندی مختلف است. اگر در تهران یا شهرستان هستید می‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید تا درب منزل تحویل بگیرید.

 

کاغذ دیواری هنری

 

کاغذ دیواری هنری به عنوان یک نوع از کاغذ دیواری‌های جالب و کاربردی شناخته می‌شود که می‌توان آن را برای محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار داد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مختلف می‌توان بیان کرد که چاپ کاغذ دیواری هنری امکان پذیر است و باعث تنوع در بحث دکوراسیون داخلی شده است. اگر بخواهید محیط داخلی دکوراسیون خود را به سبک هنری تزئین کنید قطعاً استفاده از کاغذ دیواری هنری برای شما مفید است.

کاغذ دیواری هنری به گونه‌ای چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و نقاشی‌های آن به صورت خط و تکسچر است. مجموعه آی آر چاپ در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و توانسته است کیفیت تولید چاپ کاغذ دیواری را افزایش دهد. اگر بخواهید برای محیط‌های داخلی ساختمان خود از یک نوع کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید قطعاً چاپ کاغذ دیواری هنری به شما پیشنهاد می‌شود.

 

کاغذ دیواری سه بعدی

 

یکی از انواع کاغذ دیواری‌های جدید، کاغذ دیواری سه بعدی است که به صورت رولی عرضه شده و به گونه‌ای است که برجستگی دارد و شما می‌توانید بُعد را به راحتی در این نوع از کاغذ دیواری‌ها احساس کنید. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح‌های مختلف مانند گل، مناظر زیبا، طرح‌های منیمالی و غیره برای دکوراسیون منزل قابل استفاده بوده که بسیار طرفدار دارد. اگر بخواهید محیط داخلی خود را زیبا کنید بهتر است از این نوع کاغذ دیواری‌ها استفاده کنید.

افراد بیشتر ترجیح می‌دهند برای محیط‌های اتاق خواب خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی توسط مجموعه آی آر چاپ قابل انجام است و کاغذ دیواری فوق به صورت سه بعدی و هلندی چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و بسیار کاربردی است. اگر در تهران و یا شهرستان زندگی می‌کنید می‌توانید سفارش خود را در مجموعه تخصصی آی آر چاپ به ثبت برسانید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

 

کاغذ دیواری طرح مشاغل

 

یکی دیگر از خدمات متنوع مجموعه تخصصی آی آر چاپ، ارائه کاغذ دیواری طرح مشاغل است که با توجه به شغل‌های مختلف می‌توانید سفارش خود را برای داشتن یک کاغذ دیواری متنوع ثبت کنید. اگر دارای سالن‌های زیبایی هستید و یا باشگاه ورزشی دارید، اگر می‌خواهید نمایشگاه خود را به شکل زیبا تزئین کنید یا کافه و رستوران دارید می‌توانید از خدمات کاغذ دیواری متنوع مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید. چاپ کاغذ دیواری از طریق سایت این مجموعه قابل ثبت بوده که سفارش شما در تهران و شهرستان با دقت بالا ارسال می‌شود.

کاغذ دیواری طرح مشاغل دارای قابلیت شستشو بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. در تهران به وسیله پیک و در شهرستان‌ها از طریق باربری‌های مربوطه ارسال می‌شود. شما می‌توانید با تضمین کیفیت کاغذ دیواری سفارش داده شده را دریافت کنید و از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید. باید بیان کرد که تمامی محصولات و خدمات این مجموعه دارای تضمین کیفیت است. گارانتی در نظر گرفته شده برای محصولات چاپی شامل هر گونه ایراد چاپی و تولیدی است که در فرآیند آماده سازی محصول ایجاد می‌شود که این امر به شما اطمینان می‌دهد تا یک محصول با کیفیت را تحویل بگیرید.

 

مجموعه آی آر چاپ

 

مجموعه تخصصی آی آر چاپ دارای یک تیم کاملاً حرفه‌ای بوده که به فروش آنلاین اقلام چاپی مشغول است. در واقع اگر شما بخواهید محصولات متنوع که شامل کارت ویزیت، بنرهای مناسبتی، تابلوهای مختلف، کاغذ دیواری و غیره است را سفارش دهید می‌توانید ابتدا با مراجعه به وب سایت آی آر چاپ ثبت نام خود را تکمیل کنید و سپس از بخش کاربری سفارش خود را نهایی کنید. با توجه به وجود مدیریت حرفه‌ای در این مجموعه قطعاً خیال شما از بابت تضمین کیفیت کارها راحت خواهد بود.

تمامی محصولات شرکت دارای تضمین کیفیت است که شما می‌توانید با خیال راحت طرح‌های خود را به این مجموعه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. چاپ کاغذ دیواری با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود و دارای گارانتی است. مجموعه آی آر چاپ تمامی خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌دهد و تمامی مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ به خوبی پیگیری و انجام می‌شود.

اگر بخواهید دکوراسیون منزل خود را به شکل مناسب و مقرون به صرفه‌ای شیک و حرفه‌ای کنید بهتر است از کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید. وجود دستگاه‌های پیشرفته در چاپ انواع کاغذهای دیواری باعث شده است تا بتوانید انتخاب‌های مختلف و متنوع داشته باشید. شما با هر سلیقه‌ای که هستید اگر بخواهید با هزینه مناسب دکوراسیون داخلی خود را دگرگون کنید قطعاً می‌توانید از کاغذ دیواری‌های مناسب استفاده کنید.

چاپ کاغذ دیواری با توجه به وجود وب سایت‌های مختلف به صورت اینترنتی قابل انجام است و شما می‌توانید با چاپ اینترنتی کاغذ دیواری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر بخواهید بدون مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت کنید می‌توانید به وب سایت آی آر چاپ مراجعه کنید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید.

 

چگونه سفارش چاپ کاغذ دیواری دهیم؟

 

مجموعه irchap این افتخار را دارد که کار طراحی و چاپ کاغذ دیواری اختصاصی شما را با نهایت دقت، سرعت و زیبایی انجام دهد. شما می­‌توانید بعد از ثبت نام در سایت، طرح مورد نظر خود را در بین گزینه‌­های داده شده انتخاب کنید و یا طرح دیگری را در سایت بارگذاری کنید. بعد از پرداخت مبلغ نهایی، کمتر از 2 یا 3 روز کاری طول می­‌کشد تا محصول مورد نظر شما برای شما ارسال شود.

جهت تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

مطالب پیشنهادی : چاپ بک لایت ، چاپ لایت باکس

 

 

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ تخته شاسی 

 

از انواع شیوه‌های تبلیغاتی که سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مختلف از آن برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کنند می‌توان به تخته شاسی اشاره کرد. برای تعریف تخته شاسی می‌توان بیان کرد که به مانند یک تابلو تبلیغاتی بوده که برای نمایش تصاویر کاربرد دارد. اگر سازمان‌ها و مؤسسات مختلف بخواهند از تخته شاسی برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنند قطعاً باید در مورد آن اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند به یک بازدهی مناسب برسند.

استفاده از تخته شاسی به دلیل جذابیت خاصی که دارد باعث می‌شود تا بتوان برای محیط‌های خانوادگی و تزئین منزل نیز از آن استفاده کرد. امروزه با توجه به وضعیت نمایش تبلیغات که به کمک شیوه‌های مختلف قابل انجام است بسیاری از افراد به دنبال چاپ تخته شاسی هستند تا بتوانند برای مقاصد تجاری خود از آن استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد تخته شاسی مطالب جالب و مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

تخته شاسی

تخته شاسی محصولی تبلیغاتی و هنری است که برای نمایش تصاویر از فاصله نزدیک به کار می­رود. تخته شاسی­‌ها معمولاً به شکل مکعبی با ضخامت ۸، ۱۶ یا ۳۰ میلی‌متر و از جنس MDF یا فیبر با کیفیت ساخته می‌­شوند. عکس مورد نظر شما هم با چسب دو طرفه مخصوص بر روی آن چسبانده می­‌شود. ویژگی خاص این چسب­‌ها باعث می­‌شود از ایجاد هر گونه حباب بر روی تخته شاسی جلوگیری شود و تصویری کاملاً تخت و یکسان ایجاد شود.

شاید بتوان به زبان ساده بیان کرد که تخته شاسی از جنس ام دی اف بوده که دو طرف آن به نحوی درگیر بوده که یک سو، آغشته به چسب است و سوی دیگر دارای شیارهای مختلف بوده که می‌توان تصاویر زیبا را بر روی آن قرار داد. برای اینکه بتوان از شیوه‌های تبلیغات تجاری استفاده کرد می‌توان از تخته شاسی کمک گرفت. چاپ و آماده کردن تخته شاسی با توجه به اندازه و جنس آن دارای تکنیک‌های مخصوص به خود بوده که استفاده از یک مجموعه مناسب باعث می‌شود تا شما بتوانید سفارش خود را به بهترین نحو ممکن تحویل بگیرید.

تخته شاسی در سایزبندی مختلف وجود داشته که ضخامت‌های متفاوتی دارد که هر کدام می‌تواند برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهید برای تبلیغات خود از سایزهای مختلف تخته شاسی استفاده کنید به کمک مجموعه آی آر چاپ می‌توانید سایزبندی مختلف را انتخاب کنید. سفارش آنلاین از طریق وب سایت آی آر چاپ امکان پذیر بوده و به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول مورد نظر را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان ارسال کند.

 

انواع تخته شاسی؟

تخته­‌شاسی­‌ها معمولاً در انواعی مانند تخته شاسی چوبی، تخته شاسی طلقی، تخته شاسی طرح­دار، تخته‌­شاسی فانتزی، تخته شاسی شیشه‌­ای، تخته­ شاسی کلاسوری، تخته­‌شاسی کارتونی و ... ساخته می‌­شوند. نوعی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌­گیرد، تخته شاسی MDF است که توسط مجموعه irchap با کیفیت خوب و در طرح‌­های دلخواه شما ارائه می­شود.

باید عنوان کرد که جنس تخته شاسی از انواع مختلف بوده و به صورت کلی می‌توان گفت تخته شاسی دارای جنس سه لایه و یا فیبری، چوب‌های مستحکم و ام دی اف است که هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود بوده و با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید برای چاپ تخته شاسی داشته باشید می‌توانید یک جنس مناسب را تهیه کنید. تخته شاسی که دارای جنس چوب‌های محکم است باعث می‌شود تا فرم دلخواه به خود گرفته و برای نمایش تصاویر به شکل ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما اگر بخواهید از ام دی اف استفاده کنید قطعاً یک انتخاب عالی داشته‌اید چرا که خرید تخته شاسی ‌ام دی اف به عنوان محبوب‌ترین جنس در بین تخته شاسی شناخته می‌شود و دارای کیفیت بسیار زیادی است. اگر در بازار مدل‌های مختلف تخته شاسی را دنبال کنید می‌توانید به جنس‌های ام دی اف نگاه کنید که دارای طرفداران مخصوص به خود بوده و در بین افراد بسیار محبوب است.

 

تخته شاسی‌ ام دی اف

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تخته شاسی ‌ام دی اف از جمله محبوب‌ترین جنس‌های تخته شاسی محسوب شده که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ام دی اف به عنوان یک محصول چوبی شناخته می‌شود که دارای کیفیت بالا بوده و برای تابلوهای مختلف قابل استفاده است. ضخامت ام دی اف به صورت معمول 8 میلی متر در 16 میلی متر است و برای تخته شاسی می‌تواند بسیار مناسب باشد. اگر بخواهید برای خرید تخته شاسی اقدام کنید بهتر است به دنبال چاپ تخته شاسی ‌ام دی اف باشید چرا که ماندگاری بالاتری دارد.

جنس کاغذ استفاده شده در تخته شاسی دارای اهمیت است که از جمله کاغذهای مورد استفاده در این زمینه می‌توان به کاغذ مات، کاغذ ابریشمی و کاغذ متالیک اشاره کرد. مجموعه آی آر چاپ توانسته است با بهترین کیفیت تخته شاسی تولید کرده و برای مشتریان ارسال کند. تخته شاسی در ضخامت 8، 16 و 30 میل وجود داشته که قابل چاپ است و با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود.

 

عوامل تعیین کننده تخته شاسی

یکی از موارد حائز اهمیت در چاپ تخته شاسی این است که شما کیفیت تخته شاسی مناسبی را انتخاب کنید. عوامل مختلفی در کیفیت تخته شاسی وجود داشته که می‌تواند برای خرید تعیین کننده باشد. عوامل زیادی در تعیین جنس تخته شاسی مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به نحوه نصب و چسباندن کاغذ اشاره کرد. ابزار و وسایل مختلفی برای هم سطح کردن سطح ام دی اف در تخته شاسی وجود داشته که باید به آن توجه نمود.

اگر در هنگام خرید تخته شاسی و بعد از آن در زمان نصب، به سطح صیقلی تخته توجه نکنید این امر باعث می‌شود تا حباب بر روی کار نهایی شما ایجاد شود که قطعاً مورد رضایت مشتریان نخواهد بود. در این بین استفاده از چسب دو طرفه باعث می‌شود تا کیفیت نصب تخته شاسی افزایش پیدا کند. پس در هنگام خرید و نصب باید به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق و رضایت بخش داشته باشید.

 

جنس کاغذ تخته شاسی

در هنگام خرید تخته شاسی باید دقت داشته باشید که در مورد جنس کاغذی که می­‌خواهید استفاده کنید، تحقیق کنید. به طور معمول جنس کاغذ تخته شاسی از سه نوع کاغذ مات، کاغذ سیلک یا ابریشمی و کاغذ متالیک است. کاغذ مات و کاغذ ابریشمی دارای بافت هستند و به همین دلیل توانایی انعکاس نور ندارند و به اثر انگشت، حساس نیستند. تفاوت این دو نوع کاغذ در این است که کاغذ ابریشمی دارای بافت منظم است و به همین دلیل مناسب نمایشگاه­‌ها و عکس­‌های آتلیه است. البته کاغذ مات هم برای تصاویر روی میز و دیوار و به طور کلی مکان­‌های پرنور مناسب است.

کاغذ متالیک به دلیل اینکه دارای بافت نیست، توانایی انعکاس مناسب نور را دارد و ضمناً به اثر انگشت هم حساس است. از این نوع کاغذ می­‌توان در عکس­‌های اسپرت، عکس­های طبیعت و قاب شاسی­‌ها استفاده کرد.

موارد کاربرد تخته شاسی

همان طور که بیان شد چاپ تخته شاسی یک شیوه تبلیغاتی امروزی و مؤثر محسوب می‌شود که بسیاری از افراد و سازمان‌ها برای نمایش تصاویر و عکس‌های خود از این شیوه استفاده می‌کنند. تخته شاسی با توجه به قابلیت شخصی سازی که دارد به عنوان یک انتخاب مؤثر برای ادارات و ارگان‌های مختلف محسوب شده که مقرون به صرفه است. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که تخته شاسی برای نمایشگاه‌های عکاسی، برندهای لباس و دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است و می‌تواند مؤثر باشد.

اگر شما به عنوان یک شخص بخواهید از انواع تابلوهای تزئینی استفاده کنید و یا عکس‌های خانوادگی و شخصی را به عنوان یک دکور در منزل خود قرار دهید می‌توانید چاپ تخته شاسی را در دستور کار خود داشته باشید. اگر بخواهید با یک هزینه معقول به سراغ یک طرح زیبا برای نمایش عکس‌های خود بروید قطعاً استفاده از تخته شاسی که از یک مجموعه مناسب انتخاب شده باشد بسیار دلنشین است.

هزینه تخته شاسی به چه صورت است؟

اگر بخواهید تخته شاسی را به صورت عمده برای مجموعه‌های مختلف کاری خود سفارش دهید قطعاً از تخفیف‌های مناسب و ویژه بهره‌مند خواهید شد اما اگر به صورت تکی به دنبال چاپ تخته شاسی هستید با توجه به نیاز شما می‌توان یک قیمت مناسب در نظر گرفت. در واقع بسیاری از افرادی که به صورت کاملاً حرفه‌ای در زمینه هنری و عکاسسی فعالیت دارند از تخته شاسی برای نمایش تصاویر خود در نمایشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای این که بتوان یک قیمت مناسب در زمینه چاپ تخته شاسی اعلام کرد باید از ایده‌های ذهنی شما اطلاعات داشت.

به عنوان مثال تخته شاسی 30 در 30 دارای یک قیمت و تخته شاسی 50 در 100 دارای یک قیمت مختلف است که هر کدام با توجه به جنس به کار رفته در آن و نوع کاغذی که برای چاپ تخته شاسی استفاده می‌شود متفاوت بوده و می‌تواند تعیین کننده باشد. در این بین استفاده از یک مجموعه مناسب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با یک قیمت رقابتی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

انواع چاپ تخته شاسی؟

 گاهی ممکن است برای تولید تابلوی مورد نظر، از روش چاپ مستقیم یا فلت بد بر روی تخته­‌شاسی هم استفاده شود که در این صورت، تصویر ایجاد شده با کیفیت بسیار مناسب­‌تری خواهد بود ولی ایراد این روش این است که امکان استفاده دوباره از تخته شاسی برای تصویر جدید وجود نخواهد داشت.

معرفی مجموعه آی آر چاپ

مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام چاپی است که سفارش شما را از طریق پنل به صورت کاملاً برخط ثبت کرده و پس از تکمیل مراحل آن که شامل طراحی، نظارت، چاپ و پشتیبانی پس از چاپ است محصول نهایی را درب منزل به شما تحویل می دهد. اگر بخواهید چاپ تخته شاسی را در یک مجموعه معتبر انجام دهید که دارای هزینه‌های رقابتی و تضمین کیفیت است می‌توانید از شرکت آی آر چاپ استفاده کنید.

این مجموعه با ثبت وب سایت خود به صورت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای رزومه‌ی مشخص بوده و فعالیت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما اگر بخواهید بنرهای مناسبتی داشته باشید و یا از کارت ویزیت‌های متنوع استفاده کنید قطعاً انتخاب مجموعه آی آر چاپ مناسب است چرا که وجود مشاوره رایگان به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک خرید موفق و عالی داشته باشید.

چگونه اینترنتی تخته شاسی سفارش دهیم؟

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب تخته شاسی این است که شما بتوانید یک مجموعه مناسب را برای خرید انتخاب کنید تا ضمن پرداخت هزینه، محصول نهایی را با تضمین کیفیت دریافت کنید. برای خرید تخته شاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید چرا که باعث می‌شود تا با مدیریت هزینه و زمان بتوانید یک محصول با کیفیت را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید اینترنتی تخته شاسی کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در 2 یا 3 روز کاری محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید. برای تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

 

 

چاپ تخته شاسی 

 

چاپ تخته شاسی 

 

چاپ تخته شاسی 

 

 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

پایه استند

یکی از سازه های نمایشگاهی که برای امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد پایه استند است که به دلیل خصوصیاتی مانند قابل حمل بودن، ارزان بودن و آسان بودن تعویض طرحی که روی آن نصب می شود، استقبال زیادی از آن می شود. پایه استند با نام استند بنر ایستاده هم در بازار ارائه می شود و انواع مختلفی دارد که معروفترین آن پایه استند ایکس است.

 

جنس پایه استند ایکس؟

پایه استند ایکس که به شکل حرف انگلیسی X ساخته می‌شود یکی از انواع پایه استند فلزی می‌باشد. پایه استند X  به صورت مورب بر روی زمین یا محل مورد نظر قرار می‌گیرد و بنری که طرح شما بر آن چاپ شده است، روی آن نصب می‌شود. جنس این سازه معمولاً از آلومینیوم است و شما می توانید از آن در ورودی نمایشگاه ها، داخل غرفه، روی سن در سالن مراسم، در ورودی مراسم عزا یا عروسی و ... استفاده کنید. سایز استند بنر ایستاده در اندازه‌های مختلفی انتخاب می‌شود و شما می‌توانید انواع مختلف آن را در irchap  سفارش دهید.

 

خرید اینترنتی پایه استند و بنر

irchap با ارائه خدماتی مانند چاپ استند تولد، چاپ استند تسلیت، چاپ استند فروشگاهی، چاپ استند نمایشگاهی، چاپ استند رومیزی، چاپ استند تبلیغاتی خیابانی و ... که به صورت چاپ استند فوری است، سعی کرده است که مجموعه کاملی از محصولات چاپی را برای نصب روی پایه استند برای مصرف کنندگان مهیا کند.

برای سفارش پایه استند یا سفارش چاپ بنر آن کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در ۱ تا ۳ روز کاری محصول خود را تحویل بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی پاسخگوی شما هستند.

محصول دیگری که از پایه استند کمی گران تر است ولی می تواند طرح شما را خیلی شیک‌تر و با استقامت بیشتری به نمایش بگذارد یک سازه نمایشگاهی به نام رول آپ است. در این محصول، طرح مورد نظر شما روی سولیت چاپ می شود ولی سولیت به صورت یک رول وارد یک سازه رولی می‌شود و با کشیدن آن، از درون سازه بیرون می آید و به راحتی توسط سازه رولی به حالت ایستاده در می آید. این محصول را می توانید از لینک مورد نظر به صورت آنلاین تهیه کنید.

شیوه‌های تبلیغاتی به شکل گسترده افزایش پیدا کرده است و آن هم به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سالیان اخیر بوده که مورد توجه افراد قرار گرفته است. در زمان‌های گذشته با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشته افراد انتخاب‌های محدودی داشتند اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای مختلف و دستگاه‌های پیشرفته می‌توان از شیوه‌های تبلیغاتی نوین که تأثیرگذاری بیشتری دارد استفاده نمود.
استند به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی تبلیغاتی در جامعه امروزی تبدیل شده است که بسیاری از افراد برای فروشگاه‌های خود از چاپ استند استفاده می‌کنند. استند می‌تواند دارای انواع مختلف باشد و برای کسب و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار بگیرید. ما در این نوشته قصد داریم تا در مورد چاپ استند، پایه استند و استند خام مطالب مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

استند چیست ؟

استند به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی امروزی محسوب می‌شود که کاربردهای فراوان داشته و در همایش، سالن، فروشگاه، نمایشگاه و غیره قابل استفاده است. تنوع زیادی که در چاپ استند وجود دارد باعث شده است که این نوع از تبلیغات مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. استندها به صورت معمول برای غرفه آرایی در نمایشگاه‌های مختلف کاربردی است و می‌توان از استند برای معرفی محصولات فروشگاه در زمان‌های مختلف استفاده کرد. وجود دستگاه‌های پیشرفته باعث شده است تا بتوان طرح و رنگ بندی مناسبی به چاپ استندها داد.
استندها با توجه به ویژگی‌های که دارند باعث می‌شوند تا بتوان از آن‌ها برای نمایشگاه، فروشگاه و شرایط محیطی مختلف استفاده کرد. به جرات می‌توان گفت که استند به دلیل به صرفه بودن و سطح تبلیغاتی وسیعی که نمایش می‌دهد مورد استقبال افراد قرار گرفته است. وجود پایه استند و تبلیغات درج شده بر روی آن به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی استندها را جا به جا کرد، در واقع قابلیت حمل آسان آن باعث شده است تا بسیاری از افراد برای تبلیغات خود از این شیوه استفاده کنند.


مزایای استفاده از استند چیست ؟

استندها به عنوان یک سازه مناسب برای تبلیغات مختلف محسوب می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به استند رول آپ، استند پلات، استند لمنیت و غیره اشاره کرد. استندها دارای قابلیت استفاده در محیط داخلی و بیرونی هستند که هر کدام به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می‌شود. برای مکان‌های عمومی و ایجاد برند خاص و نمایش آن برای عموم مردم استفاده از استند دارای اهمیت بوده و می‌تواند کارساز باشد.
قطعاً شما هم تا به امروز استندهای مختلف را مشاهده کرده‌اید و با توجه به نوع طرح و رنگ‌بندی آن جذب تبلیغات درج شده بر روی آن شده‌اید. چاپ استند اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود می‌تواند ماندگاری بالایی داشته باشد و در مقابل رطوبت و تغییرات آب و هوا واکنش مناسبی نشان دهد. طراحی و چاپ استند مناسب بر عهده شرکت‌های تبلیغاتی بوده و اگر از مواد درجه یک برای چاپ استند و قرارگیری آن بر روی پایه استند استفاده شود می‌تواند عمر زیادی داشته باشد. از جمله مزایای استفاده از استند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    استندها قابلیت قرارگیری در یک محیط داخلی و خارجی را دارا است
•    وجود انواع استندها باعث شده است تا با توجه به نوع چاپ آن بتوان در مراکز مختلف از آن استفاده نمود
•    استند رول آپ گردان از انواع استندهای موجود در بازار است که قابلیت چاپ دو طرفه داشته که تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد
•    وجود قیمت مناسب برای چاپ استند باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد
•    یکی از ویژگی‌های قابل ذکر برای استندها جا به جایی و حمل آسان آن است
•    طراحی استندها متنوع بوده و برای صاحبان کسب و کار یک امتیاز مناسب محسوب می‌شود
•    استندها را می‌توان در سایزهای مختلف چاپ و تهیه کرد که انعطاف پذیری زیادی دارد
•    با توجه به نوع فرم استند و ساخت قالب دلخواه می‌توان شخصی سازی های زیادی برای چاپ استند در نظر گرفت
•    انتخاب طرح استند و قرارگیری آن بر روی پایه استند بر عهده مشتریان است

پایه استند چیست ؟

افرادی که می‌خواهند مشتریان خود را به صورت هدفمند جذب کنند و به دنبال یک شیوه تبلیغاتی مناسب هستند باید توجه کنند که انتخاب پایه استند می‌تواند تأثیرگذار باشد. با توجه به تنوع موجود در بازار می‌توان از پایه‌های مختلف برای قرارگیری استند چاپ شده استفاده کرد. پایه استند دارای فرم‌های مختلف بوده و با توجه به نیاز مشتریان تعیین می‌شود. شما ابتدا می‌توانید پایه استند را انتخاب کرده و با توجه به تبلیغات خود به دنبال چاپ استند مناسب باشید.
انتخاب یک مجموعه مناسب برای چاپ استند بسیار مهم است چرا که استفاده از خدمات یک مجموعه معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که به نتیجه‌ی دلخواه دست پیدا کنید. آی آر چاپ یک مجموعه کامل و متخصص در زمینه چاپ انواع اقلام چاپی است که به صورت حرفه‌ای در حال فعالیت است. شما می‌توانید با خیال راحت چاپ و طراحی استند خود را به این مجموعه واگذار کنید. با توجه به طرح پایه استند خود می‌توانید یک طرح مناسب را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.


آشنایی با انواع استندها

همان طور که بیان شد استند به عنوان یک شیوه تبلیغاتی امروزی محسوب می‌شود که برای تبلیغ در سالن‌های مختلف و نمایشگاه‌ها کاربرد دارد. استند می‌تواند به صورت چندوجهی، عمودی و استوانه‌ای باشد و کاربردهای یک بیلبورد تبلیغاتی را دارد. استندها با توجه به فرم آن می‌تواند انعطاف پذیر باشد و در انواع رول آپ، پاپ آپ، لایت باکس، بادبانی، رومیزی، کراس، سه پایه بوم و کانتر وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم داشت:


 استند رول آپ

یکی از استندهای انعطاف پذیر محسوب می‌شود که قابلیت چاپ استند به صورت دو طرفه در آن برقرار است. از ویژگی‌های استند رول آپ می‌توان به حمل آسان، نصب راحت و عدم اشغال فضای زیاد اشاره کرد. اگر بخواهید از یک مدل انعطاف پذیر برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید مدل ذکر شده برای شما مناسب است.

 

( چاپ رول آپ )


 استند پاپ آپ

این نوع استند دارای جنس فولاد یا پلاستیک بوده و نصب آسان دارد. اگر بخواهید پایه استند را به صورت کامل پوشش دهید استفاده از استند پاپ آپ مناسب است چرا که پس زمینه را به صورت کامل پوشش می‌دهد.


 استند کراس

چاپ استند بر روی پایه کراس به گونه‌ای است که از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است و در تمامی ابعاد وجود دارد. جنس استند کراس از آلومینیوم با فایبرگلاس است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. برای استند کراس توجه به استند خام دارای اهمیت است و می‌تواند در کیفیت مؤثر باشد.


 میز کانتر

میز کانتر به عنوان یک پیشخوان محسوب شده و برای فاصله گذاری مناسب نیز کاربرد دارد. میز کانتر با نام میز منشی نیز شناخته می‌شود و می‌تواند سطح روی میز را به صورت کامل بپوشاند. استفاده از میز کانتو برای برخی از مشاغل مناسب است.


استند لایت باکس

این نوع استند دارای قابلیت‌های متنوع بوده و به عنوان یک ابزار کلیدی برای دیده شدن تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس آن از چوب یا آلومینیوم بوده و در دو نوع بدون نور و با روشنایی در بازار وجود دارد.


توجه به طراحی گرافیکی استند :

اگر بخواهید در تبلیغات از شیوه چاپ استند به یک نتیجه مناسب دست پیدا کنید قطعاً باید به طراحی گرافیکی آن توجه کنید. طراحی گرافیکی مناسب که به روش اصولی و فنی انجام شود می‌تواند پیام شما را به دقت برای مشتریان ارسال کند. طرح نهایی چاپ استند دارای اهمیت بوده و با توجه به خلاقیت‌های ذهنی طراح می‌تواند به عنوان یک محصول لوکس شناخته شود. اگر بخواهید از یک طراحی کاملاً مناسب و تأثیر گذار استفاده کنید باید برای طراحی گرافیکی از یک مجموعه مناسب بهره بگیرید.
طرحی که می‌تواند برای مشتریان حائز اهمیت باشد این است که به فاکتورهای مختلف توجه شود. طراحی استند مناسب باعث می‌شود تا تأثیرگذاری کارهای تبلیغاتی افزایش پیدا کند. تصویرسازی مناسب و کیفیت اجرای کار دارای اهمیت است و برای افرادی که می‌خواهند از این شیوه مشتری‌های مورد نظر خود را جذب کنند دارای اهمیت است چرا که استند به عنوان یک شیوه تبلیغاتی مناسب محسوب شده که در فضای عمومی قرار دارد. مجموعه آی آر چاپ با داشتن یک تیم متخصص و قوی می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های مختلف و روانشناسی طراحی‌های مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.


مجموعه آی آر چاپ

آی آر چاپ به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام تبلیغاتی است که می‌تواند خدمات مختلفی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. اگر بخواهید طراحی و چاپ استند را به یک مجموعه معتبر و تخصصی واگذار کنید بهتر است به مجموعه آی آر چاپ نگاهی بیندازید چرا که تمامی مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ توسط این مجموعه متخصص انجام شده و پیگیری‌های لازم صورت می‌پذیرد.
استفاده از خدمات یک شرکت تخصصی و حرفه ای این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت و با یک قیمت رقابتی، محصول نهایی را دریافت کنید. تمامی خدمات و سفارشات به صورت آنلاین قابل انجام بوده و شما در صورت نیاز برای چاپ استند می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت آی آر چاپ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ روی شیشه و آینه

اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

 

irchap.loxblog.com/post/14/چاپ روی شیشه با آی آر چاپ.htm

 

دستگاه چاپ روی شیشه UV

دستگاه چاپ UV مدت کوتاهی است که وارد صنعت نشر شده است ولی به دلیل استفاده از تکنولوژی تابش اشعه UV، صنعت چاپ را دگرگون کرده است و این قابلیت را دارد که روی هر سطحی مانند سنگ، چوب، فلز، پارچه، شیشه، پلاستیک و ... عملیات چاپ را با کیفیت و رزرولوشن بسیار بالا انجام دهد. رنگی که در این دستگاه استفاده می‌شود برخلاف روشهای دیگر با اشعه UV سازگار است و بعد از پاشیدن رنگ روی سطح مورد نظر، بلافاصله با تابش اشعهUV خشک می‌شود و با کمترین حرکت، بر روی سطح می‌چسبد. دستگاه چاپ UV یا همان دستگاه فلت بد (flat bed) دارای سطح صافی است که شیشه یا سطح مورد نظر روی آن قرار می‌گیرد. این دستگاه در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. اندازه سطح این دستگاه در اعداد مختلفی بین ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر تا ۲۰۰ در ۳۰۰ سانتیمتر طراحی شده است و ضخامت سطحی هم که می‌تواند روی ان چاپ کند، تا ۱۳ سانتیمتر قابل افزایش است. مجموعه irchap با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مدل های این دستگاه، توانایی چاپ روی شیشه تا ۶ متر مربع با ضخامت ۱۳ سانتیمتر را دارد.

 

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه مصارف زیادی هم در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و هم در حوزه کالاهای مختلف که از بدنه شیشه‌ای استفاده می کنند، دارد. معمولاً برای چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه نوشابه، چاپ روی شیشه لاک و ظروف از روش‌هایی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌شود ولی برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا روی شیشه‌های تخت از چاپ  uv‌استفاده می‌شود که مهمترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

 

چاپ روی شیشه سکوریت

با توجه به شکنندگی شیشه به طور معمول سعی می‌شود از چاپ روی شیشه سکوریت که مقاومت آن در برابر ضربه تا ۵ برابر بیشتر از شیشه معمولی است، استفاده شود. نکته دیگر این است که با توجه به امکان چاپ رنگ سفید که در دستگاه‌های چاپ  uv‌موجود است برای اینکه وضوح تصویر روی شیشه به بیشترین مقدار خود برسد می توانید پشت شیشه خود را سفید کنید و در طرف دیگر شیشه، طرح مورد نظر را چاپ کنید. ضمناً کیفیت چاپ این دستگاه موجب می‌شود که شما هر طرح دلخوهی را بتوانید به کمک آن روی شیشه خود چاپ کنید. استفاده از شیشه‌های چاپ شده در دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی، مصادیق فراوانی دارد که به چند مورد در ادامه اشاره می‌کنیم:

ویترین‌های فروشگاهی و نمایشگاهی

فضاهای ورزشی مانند شیشه رختکن بازیکنان، شیشه‌های اٌتاق سونا، شیشه‌های ورودی استخر جهت زیباسازی و جلوگیری از دید

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها، نرده‌های شیشه‌ای و حفاظ‌ها، پنجره‌های ساختمان، شیشه‌های بالکن ساختمان و ...

تندیس‌های هدیه، چاپ لوگوهای شرکت و ...

درب‌های شیشه‌ای طرحدار، دیوارپوش شیشه‌ای، شیشه‌های بین کابینت‌ها، میز شیشه‌ای و ...

شیشه درب اتاق عمل یا اتاق  I CU و CCU

 

چاپ روی آینه

در مورد چاپ روی آینه باید بدانید که به دو روش می‌شود این کار را انجام داد. یا شیشه آینه را قبل از گذاشتن در داخل قالب آینه برای چاپ بفرستید و بعد از آن قالب را سفارش داده و نصب کنید. روش دوم این است که از آینه آماده، شیشه را جدا کنید و برای چاپ بفرستید.

 

 

سفارش اینترنتی چاپ روی شیشه در irchap

برای چاپ روی شیشه از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. طرح چاپ روی شیشه در ابعاد و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی شیشه در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است. ابعاد شیشه، یکنواختی یا غیر یکنواختی طرح شما، رنگ استفاده شده، سکوریت یا غیر سکوریت بودن شیشه و ... از مواردی هستند که ممکن است بر قیمت چاپ روی شیشه شما تأثیرگذار باشد.

 

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ روی فلز

چاپ روی فلز در حال حاضر توسط ابزارهایی مانند تامپو و سیلک انجام می‌شود ولی محدودیتی که این ابزارها دارند این است که نمی‌توانند از رنگ های ‌متنوع پشتیبانی کنند و در ضمن کیفیت چاپ و رزولوشن آن‌ها نسبت به دستگاه‌های جدید پایین‌تر است. چاپ روی فلز uv روشی است که توسط دستگاه چاپ uv یا همان دستگاه چاپ فلت بد (flat bed) انجام می‌شود که دستگاه چاپ روی سطوح سخت است. این دستگاه در واقع دستگاه چاپ رنگی روی فلز است که روی انواع فلز اعم از گالوانیزه، آلومینیوم، استیل و آهن کار چاپ را انجام می‌دهد. چاپ روی فلز کاربردهای متنوعی در حوزه چاپ تابلوهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، ابزارآلات، لوگوها و برچسب‌های فلزی دارد. در ادامه با ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

کاربردهای چاپ روی فلز

همانطور که گفته شد چاپ روی فلز کاربردهای زیادی دارد که بعضی از مهمترین مصادیق آنها را در ادامه می‌آوریم:

تبلیغات محیطی و تابلوهای اطلاع‌رسانی

خیلی از شهرداری‌ها و ادارات مختلف نیاز به تبلیغات محیطی دارند. چاپ بیلبوردها، تابلوهای ایستگاه اتوبوس و مترو، تابلوهای میادین و خیابان‌ها و همچنین تابلوهایی که سر در پاساژها، ورزشگاه‌ها و ... نصب می‌شوند، از پرکاربردترین چاپ‌ها در این حوزه هستند. پیشنهاد جالب به این ارگان‌ها این است که به کمک چاپ uv که توانمندی چاپ انواع تصاویر رنگی را با کیفیت بالا دارند، طرح‌های متناسب با هر کوچه، خیابان و میدان را پیاده کنند. برای مثال روی تابلوی نام هر میدان می‌توان تصویر متناسب با آن نام را چاپ کرد و یا تصویر هر شهید را روی تابلوی آن کوچه حک کرد. با توجه به اینکه تابلوهای مورد نیاز ارگان‌هایی مانند شهرداری تابلوهایی هستند که استفاده بلند مدت دارند، بهترین پیشنهاد برای این‌گونه ارگان‌ها استفاده از چاپ روی فلز است.

اطلاع‌رسانی در فضاهای داخلی

یکی از کاربردهای دیگر چاپ روی فلز استفاده از آن‌ها برای تهیه تابلوهای نامگذاری اتاق‌ها در داخل ساختمان‌ها است. برای مثال نام‌گذاری کلاس‌ها در مدارس، اتاق پزشکان در بیمارستان‌ها، اتاق‌های کارشناسان و مدیران در ادارات و ... به کمک این روش قابل انجام است. همچنین برای تهیه لوح معرفی ساختمان‌ها که معمولاً در ابتدای ورودی ساختمان نصب می‌شود و در مورد تاریخ ساخت، سازنده و اطلاعات دیگر ساختمان در آن نوشته می‌شود، بهترین گزینه استفاده از چاپ فلزی است. از آن جایی که این لوح‌ها به صورت بلند مدت استفاده می‌شود و اطلاعات آن هم تغییر نمی‌کند، چاپ فلز بهترین گزینه است.

تابلوهای نفیس، لوح‌ها و هدایا

بسیاری از مواقع برای چاپ آیات قرآن و یا جملات زیبا، طرح های ماندگار و ... از چاپ بر روی فلز استفاده می‌شود. در واقع به دلیل نیاز به ماندگاری این طرح‌ها و نوشته‌ها استفاده از چاپ روی فلزات گرانبها و یا لوکس می‌تواند پیشنهاد خیلی خوبی باشد. به این ترتیب این لوح‌ها گاهاً تا مدت زیادی مثلاً تا ۲۰ سال در نزد صاحبشان خواهد ماند. یکی از کاربردهای این تابلوها استفاده از آنها به عنوان هدیه به عزیزان است تا برای سالهای طولانی در نزد آنها با کیفیت عالی باقی بماند. پیشنهاد خوبی که در این حوزه برای شرکت‌ها و کسب و کارها در جهت برندینگ بهتر وجود دارد، چاپ لوگو به همراه اطلاعات ارتباطی کسب و کار بر روی فلز و الصاق آن به محصولات است. بدین ترتیب لوگو و اطلاعات ارتباطی شما تا سالها با مشتری خواهد ماند.

irchap.parsiblog.com/Posts/14/چاپ+روی+فلز+با+آی+آر+چاپ/

ابزار آلات

چاپ روی ابزارآلاتی که در حوزه صنعت، آموزش و ... استفاده می‌شود، یکی دیگر از کاربردهای چاپ روی فلز است. برای مثال برای درج خطوط مدرج روی خط‌کش‌های فلزی و کولیس‌ها نیاز به چاپ دیجیتال بر روی فلز به شدت احساس می‌شود. در واقع به دلیل نیاز به دقت بالا در وسایل اندازه‌گیری مانند کولیس، استفاده از چاپ UV بهترین گزینه است.

 دکوراسیون داخلی

استفاده از دیوارپوش‌های فلزی به خصوص در بخش‌هایی از منزل یا اداره که در معرض رطوبت یا ضربه قرار دارد، یکی از راه‌های زیباسازی دکوراسیون شما به همراه مقابله با رطوبت و مصون نگه داشتن بخش‌های مختلف منزل در مقابل رطوبت و ضربه است. با چاپ طرح‌های رنگی بر روی ورقه‌های فلزی می‌توانید دیوارپوش‌های زیبایی تا اندازه‌ ۲ در ۳ متر تهیه کنید و در محل مورد نظر نصب کنید. برای مثال در بخشی از منزل که گلدان‌ها قرار دارند می‌توانید یک دیوارپوش فلزی و ضد زنگ با طرح ساده و رنگ قهوه‌ای پر رنگ (‌به رنگ چوب) تهیه کنید تا بدین ترتیب هم دیوار را از رطوبت گلدان‌ و گل‌ها در امان نگه دارید و هم زمینه‌ای زیبا برای گلدان‌ها داشته باشید.

قیمت چاپ روی فلز

برای کاهش قیمت چاپ روی فلز چند توصیه را جدی بگیرید.  اول از اینکه بهتر است که از رنگ سفید در طرح خود استفاده نکنید چرا که این کار هزینه کار شما را بالاتر خواهد برد. برای داشتن طرح سفید بهتر است که رنگ فلز و زمینه اصلی چاپ، سفید باشد. نکته دیگر اینکه برای کاهش هزینه چاپ بهتر است تا می‌توانید تعداد نوبت های چاپ را کاهش دهید. برای مثال اگر ۴ قطعه ۵۰ در ۲۰۰ سانتیمتر دارید بهتر است یک طرح ۲۰۰ در ۲۰۰ سانتیمتر داشته باشید و هر ۴ قطعه را در یک نوبت چاپ کنید و بعد از آن به برش قطعه بزرگ بپردازید.

کار دیگری که باید انجام دهید تا هزینه‌های شما کاهش پیدا کند این است که در هنگام خرید ورق دقت کنید که شکم نداشته باشد. در این صورت ممکن است در هنگام چاپ به مشکل برخورید و به کیفیت لازم نرسید. معمولاً در صورتی که ورق شما شکم داشته باشد تعداد رفت و برگشت‌های دستگاه چاپ UV توسط اپراتور زیاد می‌شود و در  نتیجه هزینه چاپ شما بالاتر خواهد رفت.

irchap.loxblog.com/post/13/چاپ روی فلز با آی آر چاپ.htm

سفارش آنلاین چاپ روی فلز

برای چاپ روی فلز از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. نمونه چاپ روی فلز در طرح‌ها و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. ترجیحاً سعی کنید فایل‌های خود را با مد رنگی CMYK که مخصوص چاپ است، ذخیره کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید که در چاپ خود برجستگی موضعی داشته باشید، باید فایل لایه باز خود را در اختیار ما قرار دهید تا در مورد میزان برجستگی، بررسی‌های لازم صورت گیرد و هزینه‌های بیجا به شما تحمیل نشود. چاپ روی فلز در شرکت irchap به کمک دستگاه چاپ UV انجام می‌شود.

 ضمناً شما می‌توانید از خدمات در چاپ روی چرم، چاپ روی چوب و ام دی اف، چاپ روی پی وی سی و چاپ روی شیشه و آینه نیز بهره‌مند شوید. جهت تماس با ما می‌توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ روی چوب

چوب به عنوان عنصری از طبیعت همواره حس زنده بودن و طراوت را به انسان القا می‌کند به طوری که یکی از متریال‌هایی که همواره برای شاداب‌سازی محیط در دکوراسیون‌ها استفاده می‌شود، چوب است. در هنگام چاپ روی چوب در صورتی که طرحی که بر روی چوب چاپ می‌شود از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار باشد و یک تصویر بسیار نزدیک به واقعیت ارائه دهد، خاصیت طراوت و زنده بودن چوب را چند برابر می‌کند و حس بسیار خوب و طبیعی به ناظر می‌دهد. البته این هم‌افزایی در زمانی بیشتر رخ می‌دهد که چاپ انجام شده به صورت مستقیم باشد یعنی دقیقاً خود چوب باشد که طرح یا نقشی را پذیرفته است و این طرح، به اصطلاح به خورد چوب رفته باشد نه آنکه به واسطه یک بر چسب یا شیء دیگر به چوب چسبیده باشد و یا با روش‌های چاپ آماتور، فقط بر روی لایه سطحی چوب چسبیده باشد. همه این نکات در مورد چاپ روی ام دی اف هم با فاصله کمی درست است. البته ام دی اف به دلیل یکنواختی بیشتری که نسبت به چوب دارد طرح یکنواخت‌تر و یا کیفیت‌تری تولید خواهد کرد ولی بدیهی است که ممکن است طراوت و زنده بودن چوب را نداشته باشد.

حوزه چاپ مستقیم روی چوب و ام دی اف چند سالی است که با حضور دستگاه چاپ uv یا همان دستگاه فلت بد (flat bed) متحول شده است. در ادامه در مورد این روش که با تکنولوژی خاصی انجام می‌شود توضیح خواهیم داد.

 

چاپ روی چوب UV

چاپ روی چوب UV به کمک دستگاه چاپ فلت بد انجام می‌شود. این دستگاه در مدت کمی که وارد بازار چاپ شده است تحولات زیادی را پدید آورده است و مهمترین دلیل آن هم استفاده از تکنولوژی تابش اشعه UV است که باعث می‌شود چاپ بر روی انواع سطوح سخت مانند چوب، شیشه، فلز و ... با کیفیت و رزولوشن بالا ممکن شود. جوهر مورد استفاده در چاپ UV یک نوع جوهر خاص به نام جوهر UV‌ است که با اشعه UV‌ سازگاری کامل دارد و در اثر تابش آن، کاملاً بر روی سطح می‌چسبد و حرکتی نشان نمی‌دهد. این دستگاه دارای تخت صافی است که سطح چاپی مورد نظر اعم از چوب، ام دی اف، فلز و .. بر روی آن قرار می‌گیرد و کار چاپ فلت بد روی چوب و سایر سطوح را برای شما انجام می‌دهد.

دستگاه فلت بد در اندازه‌های متنوعی تولید می‌شود که مجموعه irchap با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مدل های این دستگاه، توانایی چاپ عکس روی چوب‌ در اندازه‌هایی تا ۶ متر مربع و با ضخامت ۱۳ سانتیمتر را دارد. به طور کلی می‌توان گفت ماندگاری بالا، رزولوشن عالی و زنده بودن طرح از مهمترین مزایای چاپ روی چوب فلت بد است که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

 

کاربردهای چاپ روی چوب

امروزه چاپ روی چوب کاربردهای مختلفی در دکوراسیون داخلی مانند چاپ روی کمد، بوفه، تختخواب، وسایل چوبی خانه و ... دارد. همچنین چاپ بر روی پارتیشن‌ها و پوشش‌های چوبی بر روی دیوار، جعبه‌های تزئینی، تابلوها و استندهای تبلیغاتی، ماکت‌های چوبی و ... از کاربردهای دیگر چاپ روی چوب است.

به طور کلی شما می‌توانید تصویری از طبیعت و یا انسان را با کیفیت بسیار بالا روی چوب چاپ کنید و به عنوان تابلوی دکوری از آن استفاده کنید. البته بسته به اندازه تابلوی شما استفاده از قاب دکوری مناسب، می‌تواند زیبایی تابلو را بیشتر کند و آن را تبدیل به یک قاب عکس چوبی کند. هر چند در حال حاضر خیلی از سلیقه‌ها به این سمت رفته است که تابلو را بدون قاب بر روی دیوار نصب می‌کنند.

کار دیگری که برای زنده شدن محیط خانه خود می‌توانید به کمک چوب انجام دهید چاپ روی وسایل چوبی در خانه است. مخصوصاً برای وسایلی که به طور مداوم جلوی چشم شما هستند و مرتباً می‌توانید از زیبایی طرح چاپ شده لذت ببرید. برای مثال می‌توانید یک زیر لیوانی چوبی با طرح بسیار زیبا برای خود داشته باشید که هر بار چای می‌خورید آن را ببینید و یا بر روی میز ناهار خوری خود، طرحی زیبا و با کیفیت از طبیعت و جنگل چاپ کنید. همچنین می‌توانید روی برخی جعبه‌هایی که در خانه برای امور خاص و بلندمدتی مانند نگهداری آلبوم عکسها، جواهرات، اسناد و ... استفاده می‌شود، طرحی زیبا و دکوری چاپ کنید.

کافیست کمی ایده‌پرداز باشید تا بتوانید از خصوصیات ویژه‌ای که چاپ روی ام دی اف UV و چاپ روی چوب دارد، برای زیباسازی و زنده‌سازی محیط کار یا خانه خود استفاده کنید.

 

چاپ روی چوب و ام دی اف از طریق آنلاین

برای چاپ روی چوب و ام دی اف از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. نمونه چاپ روی چوب در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.
irchap.loxblog.com/post/16/چاپ روی چوب.htm

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی چوب در شرکت irchap به کمک دستگاه چاپ UV انجام می‌شود. ضمناُ چاپ روی فلز، چاپ روی چرم، چاپ روی شیشه و آینه و چاپ روی پی وی سی (pvc) هم در مجموعه irchap انجام می‌شود و شما می‌توانید از لینک‌های مربوطه آن ها را سفارش دهید.

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 ( سفارش چاپ آنلاین )

 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ روی چرم

چاپ روی چرم در حال حاضر هم بر روی چرم مصنوعی و هم بر روی چرم طبیعی انجام می‌شود. شاید در نگاه اول تصور کنید که کیفیت و ماندگاری چاپ چرم خیلی مناسب نیست ولی تکنولوژی روز حرف دیگری دارد. امروزه با پیشرفت زیادی که در حوزه دستگاه‌‌های چاپ و لیزرهای صنعتی به وجود آمده است، غیرممکن‌ها به ممکن تبدیل شده‌اند. در ادامه با ما باشید تا در مورد مزایا و کاربردهای چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی و روش‌های مختلف آن بیشتر بدانید.

روش‌های مختلف چاپ روی چرم

در گذشته چاپ روی چرم با استفاده از قالب مربوط به طرح چاپی و با تصعید رنگ قالب بر روی چرم انجام می‌شد ولی در حال حاضر با دستگاه‌های چاپ پیشرفته اکوسالونت و چاپUV‌ این کار با کیفیتی باورنکردنی قابل انجام است. البته چاپ روی چرم با استفاده از لیزر، تامپو و سیلک هم انجام می‌شود ولی هیچکدام به کیفیت دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای نمی‌رسد.

دستگاه چاپ UV یا همان دستگاه چاپ فلت بد به دلیل اینکه قادر به چاپ جوهر سفید و تمام رنگ های دیگر به کمک رنگ های اصلی هست، می‌تواند چرم سیاه و سفید را به همه رنگ‌های دیگر تبدیل کند و از این جهت می‌توان گفت که پرکاربردترین دستگاه چاپ چرم است و به راحتی می‌تواند طرح‌های سفارشی شما را با کیفیت بالا چاپ کند. چاپ روی چرم مصنوعی معمولاً توسط این دستگاه انجام می‌شود. چرم مصنوعی در واقع از پارچه و pvc‌ تولید می‌شود. درست است که ماندگاری چرم مصنوعی در قیاس با چرم طبیعی پایین‌تر است ولی کیفیت چاپ روی آن بالاست و حتی راحت‌تر انجام می‌شود. البته به طور کلی چرم مصنوعی سخت‌تر از چرم طبیعی تمیز می‌شود. در بین چرم‌های مصنوعی، چرم‌هایی که در نام خود با –poly شروع می‌شوند مانند پلی میکروفایبر راحت‌تر تمیز می‌شوند. در چاپ UV از آن جایی که طرح چاپ شده بر روی چرم بلافاصله بعد از حک شدن با تابش اشعه UV خشک می‌شود، چاپ روی چرم UV، در برابر رطوبت، گرما و انواع خراشیدگی مقاومت خوبی خواهد داشت.

در چاپ روی چرم با دستگاه اکوسالونت، هر چند این دستگاه جوهر سفید را چاپ نمی‌کند ولی جوهرهای آن کیفیت چاپ بالایی دارد. این دستگاه با تبخیر بسیار سریع جوهرها و نفوذ جوهر اکوسالونت به عمق سطوح چاپی، امکان حرکت جوهر را روی سطح چرم به نزدیک صفر رسانده و کیفیت چاپ خوبی را تحویل می‌دهد. به همین دلیل است که در چاپ اکوسالونت، تنها راه برای پاک نمودن جوهر از سطح چرم، استفاده از حلال‌های شیمیایی است.

مزایای چاپ روی چرم

با توجه به اینکه چرم یکی از موادی است که ماندگاری بسیار بالا دارد چاپ روی چرم هم به شرط کیفیت مناسب چاپ، دارای ماندگاری بالایی خواهد بود. کیفیت چاپ عالی با دستگاه چاپ اکوسالونت و دستگاه چاپ UV، مقاومت در برابر شستشو و خط و خش، تراکم پیکسل بسیار بالا، کیفیت خیره‌کننده و زیبا حتی از فاصله بسیار نزدیک، از مزایای چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی است.

کاربردهای چاپ روی چرم

چاپ روی چرم کاربردهای زیادی در حوزه تجاری و یا حتی مصرف شخصی دارد. در حوزه تجاری در حال حاضر وسایلی مانند دستبند، دفترچه یادداشت، لوازم جانبی موبایل و تبلت، مبلمان، کیف، کفش، کاپشن، شلوار، دستکش، کراوات، پوتین، کمربرند، سررسید، جاکلیدی و ... را که در آنها از چرم استفاده شده است می‌توان با چاپ‌های رنگی بسیار با کیفیت، زیباسازی و به بازار عرضه کرد. حتی در حوزه برند‌سازی به دلیل ماندگاری بالای چرم و همچنین ماندگاری بالای چاپ چرم در روش‌هایی مانند چاپ اکوسالونت و چاپ UV، شما می‌توانید لوگوی خود را بر روی کالاها یا هدایای تبلیغاتی که به اشخاص می‌دهید، درج کنید. به این ترتیب لوگوی شما تا سالها در دست افراد به نمایندگی از کسب و کار شما به صورت با طراوت و زیبا خواهد ماند. از دیگر مصارف چاپ روی چرم که به صورت ابتکارات شخصی افراد قابل انجام است چاپ طرح دلخواه روی چرم و استفاده از آن به عنوان رومیزی، روکش صندلی، روکش وسایلی مانند جاخودکاری، لیوان و ... است. حتی می‌توانید در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه از چرم‌های با چاپ‌های متنوع استفاده کنید. برخی از آقایان یا خانم‌ها هم برای اینکه تصویر ماندگاری از همدیگر و یا خانواده خود خلق کنند، تصویر زیبایی از چهره همدیگر را روی چرم‌های با کیفیت چاپ می‌کنند. کاربرد دیگری که چاپ چرم دارد تهیه تابلوهای نفیس چرمی زیبا با طرح‌های ماندگار است که برای دکوراسیون خانه یا دادن هدیه به دیگران استفاده می‌شود.

چاپ روی چرم از طریق آنلاین

برای چاپ روی چرم از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. نمونه چاپ روی چرم در طرح‌ها و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه مورد علاقه خود را سفارش دهید.

irchap.loxblog.com/post/15/چاپ روی چرم.htm

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی چرم در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه‌های چاپ اکوسالونت، دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ اکوسالونت و یا چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است.

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی : چاپ روی چوب ، چاپ روی پی وی سی

 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ روی پی وی سی

 

چاپ روی پی وی سی

پی وی سی (pvc) که نام اختصاری یکی از با ارزش‌ترین محصولات صنایع پتروشیمی به نام پلی وینیل کلراید است، ماده‌ای است محکم و ضد آب که همانند چوب، پلاستیک و فلز قابلیت برش و سوراخ شدن دارد و همین ویژگی‌هاست که امروزه آن را در خیلی از موارد جایگزین چوب، پلاستیک و فلز کرده است. چاپ روی پی وی سی هم به دلیل وجود همین ویژگی‌ها به راحتی قابل انجام است. البته برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا که به صورت دیجیتال انجام می‌شود امروزه از دستگاه فلت بد یا همان دستگاه چاپ uv‌ استفاده می‌شود. این دستگاه به کمک جوهر uv که با اشعه uv سازگار است قابلیت چاپ طرح‌هایی را بر روی پی وی سی دارد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. دستگاه چاپ UV‌ در واقع یک تکنولوژی جدید برای چاپ بر روی سطوح سخت مانند پلاستیک، فلز، چوب و پی وی سی است. در ادامه با ما باشید تا در مورد انواع ورق پی وی سی و محصولات پرکاربرد چاپ روی pvc بیشتر بدانید:

 

انواع ورق پی وی سی

ورق پی وی سی در حال حاضر به صورت فومیزه در کارخانه‌های کشور تولید می‌شود و شما می‌توانید ورق پی وی سی فوم را به صورت خام، رنگی، روکش دار، طرح برجسته، چند لایه و ... با ضخامت ۲ تا ۳۱ میلیمتر از بازار تهیه کنید. ورق فومیزه در واقع از ترکیبی از پی وی سی و فوم ساخته می‌شود. ویژگی‌هایی مانند قابلیت برش، استحکام خوب، مقاومت در برابر رطوبت، سبک بودن، عایق صوت و یکنواختی، باعث شده است که این ورق‌ها گزینه مناسبی برای استفاده به جای چوب یا ام دی اف باشند. همانطور که گفته شد این محصول سطح بسیار محکم و یکنواختی دارد و به همین دلیل از قابلیت چاپ مستقیم برخوردار است.

irchap.loxblog.com/post/17/چاپ روی پی وی سی.htm

 

مزایای چاپ روی پی وی سی

 

کیفیت چاپ بالا با دستگاه فلت بد

قیمت پایین ورق پی وی سی فوم

قابلیت چاپ دو رو

قابلیت برش به وسیله دستگاه‌های برش دیجیتال

وزن کم

یکنواختی و سطح صاف و در نتیجه کیفیت بالای چاپ

خاصیت ضد آب

عایق گرما و صوت

قابلیت برش

 

کاربردهای چاپ روی پی وی سی

 

از آن جایی که پی وی سی فوم در ساخت انواع وسایل مانند کمد و میز، کابین روشویی، کابینت آشپزخانه، قفسه و جعبه، اتاق پرو، تابلوها و بردهای تبلیغاتی و ... استفاده می‌شود، چاپ روی پی وی سی فوم هم موضوعیت پیدا کرده است و بسیاری از صنایع مختلف به دنبال زیباسازی محصولات خود به کمک چاپ روی پی وی سی هستند. مهمترین کاربردهای چاپ روی پی وی سی عبارت است از:

چاپ طرح دلخواه بر روی پی وی سی جهت ساخت کابینت و کابین داخل سرویس بهداشتی

چاپ پی وی سی فوم جهت استفاده در دکوراسون داخلی و پارتیشن‌ها و سقف

چاپ لوگو و تصاویر مربوط به برندهای پوشاک روی پی وی سی برای ساخت اتاق پرو

چاپ طرح‌های با رزولوشن بالا برای استفاده در تابلوهای هنری

چاپ طرح برای ساخت استندهای تبلیغاتی شکل‌دار

چاپ عکس‌های با کیفیت برای استفاده در دکوراسیون منازل و ادارات

چاپ فوم برد، پرکاربردترین چاپ روی پی وی سی

 

فوم برد چیست؟

شاید شما هم شکلک‌های عروسکی که به صورت ماکت چاپی هستند در نمایشگاه‌های مربوط به کودکان دیده باشید یا ماکت‌های مربوط به شهدا را در نمایشگاه‌های مربوط به دفاع مقدس مشاهده کرده باشید که در نقاط مختلف نمایشگاه قرار داده شده‌اند. این ماکت‌ها معمولاً از یک ورق پی وی سی به نام فوم برد ساخته می‌شوند در واقع یکی از محصولاتی که از ورق‌های پی وی سی تولید می‌شود و دارای یک نوع روکش مخصوص است، فوم برد (foam Bord) است. فوم برد تمام ویژگی‌های مثبت ورق‌های پی وی سی را دارد به اضافه اینکه برای امور چاپی، مناسب‌سازی شده است. به طور مثال وزن آن سبک‌تر است. به طور کلی به دلیل وجود قابلیت برش مناسب در ورق‌های پی وی سی از جمله در فوم برد، به راحتی می‌توان فوم برد را در اندازه‌های طرح چاپی برش زد و محصولات گرافیکی و تبلیغاتی زیبا تولید نمود. همین قابلیت فوم برد است که امروزه کاربردهای زیادی در صنعت چاپ پیدا کرده است. این محصول در دو نوع فوم برد چسب دار و فوم برد بدون چسب در بازار عرضه می‌شود.

چاپ روی فوم برد چسب‌دار به صورت مستقیم انجام نمی‌شود و باید کارهای تکمیلی مانند لمینت کردن، الصاق و چسباندن تصویر به فوم برد انجام می‌شود. در واقع بعد از پرینت طرح بر روی کاغذ یا هر چیز دیگری آن را بر روی فوم برد می‌چسبانند و سپس لایه‌ای از لمینت هم روی طرح چاپ شده، برای محافظت بیشتر از آن قرار می‌گیرد. در حالی که در نوع دوم، طرح شما به صورت مستقیم روی فوم برد چاپ می‌شود. در این حالت، کیفیت چاپ بسیار بالاتر است و امکان چاپ به صورت تکی هم وجود دارد. در ضمن تصاویر به صورت ثابت بر روی فوم برد نصب می‌شوند و در نتیجه مقاومت بیشتری خواهند داشت.

شما می‌توانید انواع فوم برد سفید، فوم برد سیاه و فوم برد رنگی را به راحتی با قیمت مناسب در بازار پیدا کنید و طرح مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید و سپس آن را مطابق با الگوی طرح خود برش بزنید.

( سفارش چاپ آنلاین )

 

تفاوت تخته شاسی و فوم برد

 

یکی از محصولاتی که شبیه فوم برد است و احتمال زیاد با آن برخورد کرده‌اید تخته‌شاسی است. هر چند برخی فوم برد را نوعی تخته‌شاسی می‌دانند ولی یکی از تفاوت‌های اصلی تخته‌شاسی با فوم برد در این است که امکان برش در فوم برد وجود دارد و شما می‌توانید طرح خود را شبیه شکل‌های مختلف برش دهید. ضمناً تخته‌شاسی بیشتر برای به تصویر کشیدن تصاویر از فاصله نزدیک به کار می‌رود. برای سفارش تخته شاسی می‌توانید از لینک داده شده استفاده کنید.

 

 کارت ویزیت PVC

 

چاپ کارت ویزیت PVC یکی از مصادیق چاپ روی پی وی سی است که به دلیل خواص مناسبی که پی‌وی‌سی دارد، مورد استقبال اهالی کسب و کار است. در واقع یک کارت ویزیت خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد تا وقتی که گیرنده کارت بعد از مدتها به آن نیاز پیدا می‌کند و به دنبال آدرس کسب و کار شماست، کارکرد اصلی خود را ایفا کند. ضمناً کارت ویزیت بهتر است که ضد آب و ضد تعریق باشد تا از آسیب‌ها محفوظ باشد. تمام این ویژگی‌ها در جنس پی‌وی‌سی وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت در تعداد بالا این محصول را سفارش دهید. برای سفارش کارت ویزیت پی وی‌سی می‌توانید به لینک داده شده مراجعه کنید.

 

سفارش آنلاین چاپ روی پی وی سی

 

برای چاپ روی پی وی سی از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. نمونه چاپ روی پی وی سی و چاپ روی فوم برد در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی پی وی سی و انواع آن در شرکت irchap به کمک دستگاه چاپ UV انجام می‌شود. در این نوع چاپ، جوهر UV به طور مستقیم بر روی پی وی سی فوم پاشیده می‌شود ولی قطرات آن به کمک اشعه یو وی بلافاصله خشک می‌شوند. به این ترتیب رنگ جوهر تثبیت می‌شود و از غلطش آن بر روی سطح پی وی سی جلوگیری می‌شود. همین امر مقاومت جوهر را در شرایط آب و هوایی مختلف افزایش می‌دهد. ضمناُ چاپ روی فلز، چاپ روی چرم، چاپ روی شیشه و آینه و چاپ روی چوب و ام دی اف هم در مجموعه irchap انجام می‌شود و شما می‌توانید از لینک‌های مربوطه آنها را سفارش دهید.

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی : چاپ روی چرم ، چاپ روی شیشه

 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

چاپ بنر

 

چاپ بنر تولد کودک

انتخاب از طرح ها یا ارسال طرح

 
65,000 تومان
چاپ فوری بنر ترحیم

در سایزهای ۲ ، ۲/۵ و ۳ متری

 
52,000 تومان
چاپ فوری بنرمکه

در سایزهای ۲ ، ۲/۵ و ۳ متری

 
52,000 تومان
سفارش آنلاین بنر کربلایی

در سایزهای ۲ ، ۲/۵ و ۳ متری

 
52,000 تومان
 

 

بنر تبریک، خیر مقدم، تسلیت و بنر تولد

در روزهایی که بسیاری از ارتباطات افراد از طریق فضای مجازی انجام می‌شود معمولاً بیشتر تبریک‌ها و تسلیت‌هایی که به یکدیگر می‌گوییم از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی و در بهترین حالت، از طریق تماس تلفنی انجام می‌شود. از آن جایی هم که استفاده از وسایل ارتباطی به سادگی انجام می‌شود، گاهی ارزش کار کسی که با این روش‌ها به دیگران تبریک یا تسلیت می‌گوید، به چشم نمی‌آید. در این بین چاپ بنر تسلیت، بنر تبریک، بنر تولد و بنر خیر مقدم می‌تواند راه حلی ارزان و در عین حال سریع و زیبا برای عرض تبریک یا تسلیت باشد. بدین ترتیب شما می‌توانید به روشی متفاوت، احساس خود را به طرف مقابل منتقل کنید.

انواع بنر تبریک

مجموعه irchap با داشتن طرح‌های آماده و جملات مناسب، آمادگی چاپ بنرهای تبریک مانند بنر تبریک انتصاب، بنر تولد، بنر تبریک قهرمانی، بنر تبریک سال نو، بنر تبریک دهه کرامت، بنر تبریک روز معلم، بنر تبریک روز ۲۲ بهمن و ... را دارد و می‌تواند به سرعت آن را برای شما چاپ کند و آن را در درب منزل شما تحویل دهد. ضمناً شما می‌توانید طرح پس زمینه، جمله یا شعار مورد نظر خود در فرمت‌هایی مانند فایل بنر تبریک psd و انواع فرمت‌های دیگر، به صورت آنلاین در سایت ما آپلود کنید و محصول خود را با کیفیت عالی تحویل بگیرید.

انواع بنر تسلیت

در کنار بنرهای تبریک برای چاپ بنر تسلیت هم می‌توانید روی irchap حساب کنید. بنرهایی مانند بنر تسلیت پدر، بنر تسلیت مادر، بنر ترحیم، بنر تسلیت ۱۴ و ۱۵ خرداد و ... را می‌توانید در بین طرح‌های آماده ما پیدا کنید. همچنین در صورتی که بخواهید از بک گراند پیشنهادی خود استفاده کنید می‌توانید فایل بنر تسلیتpsd  خود یا فایل‌های مناسب دیگر را در سایت ما آپلود کنید، تا بنر شما در اسرع وقت در درب منزل شما تحویل شود.

انواع بنر خیر مقدم

بنر خیر مقدم هم از محصولات دیگر مجموعه irchap‌ است. محصولاتی مانند بنر خیر مقدم مدعوین، بنر خیر مقدم مسئولین، بنر خیر مقدم همایش و ... از انواع این محصول است. شما می‌توانید متن بنر خیر مقدم مناسب را در نمونه کارهای ما بیابید و طرح زمینه آن را هم جداگانه در سایت انتخاب کنید. در صورتی هم که علاقمند به چاپ طرح خود هستید، می‌توانید فایل بنر خیر مقدم psd یا هر نوع فایل مناسب دیگری که دارید، در سایت ما آپلود کنید و از ۱ تا ۳ روز کاری، محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

سفارش اینترنتی بنر تولد، بنر تسلیت و بنر خیر مقدم

برای سفارش اینترنتی و چاپ آنلاین بنر ترحیم و تبریک در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل ارسالی باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. ضمناً خدماتی مانند پانچ، تحویل پایه استند و نصب در محل هم در صورت درخواست شما انجام خواهد شد.

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

 

 

  • irchapir irchap