آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود. از اولویت های کاری آی آر چاپ رساندن محصول با کیفیت درزمان مقرر به مشتریان است و جهت رضایت خاطر مشتریان تمامی محصولات دارای گارانتی چاپ و تضمین کیفیت می باشند و در صورت وجود مشکل مجددا چاپ و ارسال خواهد شد.
آی آر چاپ تمامی خدمات و سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق irchap.ir ارائه می دهد و امکان سفارش و یا دریافت حضوری برای هیچ یک از محصولات خود ندارد و در ضمن جهت جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان امکان پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش برای برخی از محصولات سایت در آی آر چاپ فراهم آمده است.
کلیه حقوق آی آر چاپ متعلق به کانون آگهی و تبلیغات آوای هلمان می باشد که به شماره ۸/۴۰۲۱/۳۳۲۹ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تمامی فعالیت ها و خدمات این سایت توسط این کانون تضمین و حمایت می شود.

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای مراقبت از پوست داشتن کرم‌های مختلف از برندهای خاص پوستی کافی نیست. مهمترین نکته برای مراقبت از پوست داشتن برنامهٔ منظم برای پوست است. بنابراین اگر جلوی آینهٔ میز آرایشتان پر از کرم، ماسک و سرم مراقبت از پوست است و شما سرسری و هر زمانی که دلخواه‌تان بود از آنها استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که این شیوه تاثیر بسیار کمی روی پوستتان دارد. بنابراین لازم است تا روتین پوستی را به صورت قدم به قدم انجام دهید و روزانه از پوستتان مراقبت کنید.

نکتهٔ مهمی که در روتین پوستی باید به آن توجه کنید ترتیب صحیح استفاده از مواد است. روال کار شما به نوع پوست، مواد و فرمولاسیون محصولات و زمان روز بستگی خواهد دارد. اگرچه یک قاعده خوب این است که به ترتیب بافت، از نازک ترین تا ضخیم ترین از آنها استفاده شود، زیرا محصولات نازک قادر به نفوذ به محصولات ضخیم‌تر نخواهند بود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با روتین پوستی آشنا شوید.

منبع: https://acas.media/8046/فوت-و-فن-مراقبت-از-پوست-با-روتین-روزانه/

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

خیلی از ما برای داشتن تناسب اندام تلاش می کنیم. گزینه هایی مانند تغذیه و فعالیت بدنی متناسب را پیروی می کنیم و توقع داریم به تناسب اندام دست یابیم. اما این موارد کافی نیستند.

باید برخی از اصلاحات را در برنامه روزانه خود داشته باشیم تا با تغییر سبک زندگی علاوه بر تناسب اندام، به تضمین سلامتی هم دست یابیم.

در ادامه به صورت کلی در دو دسته بندی مجزا، گزینه هایی که برای تناسب اندام مفید و مضر هستند را بررسی خواهیم کرد.

منبع: https://acas.media/10265/10265/

 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

فصل پاییز و زمستان بهترین فصل برای تهیه انواع ترشی در خانه است و یکی از محبوب‌ترین ترشی‌های این فصل ترشی لیته است. ترشی لیته با ترشی بادمجان متفاوت است. در ترشی بادمجان از بادمجان درسته برای تهیه ترشی استفاده می‌شود در صورتی که در ترشی لیته بادمجان کامل خرد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با طرز تهیهٔ این ترشی بی‌نظیر آشنا شوید.

https://acas.media/7444/طرز-تهیه-ترشی-لیته-سبزی%e2%80%8c%e2%80%8cدار/


 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

همه ما برای یک بار هم که شده در صحبت‌های محاوره با دوستان و آشنایان داستان‌هایی راجع به قوانین شنیده‌ایم که وقتی کمی با خودمان فکر کرده‌ایم، متوجه شده‌ایم که این داستان‌ها همگی زاییده تخیلات گوینده است و اصلا با عقل جور در نمی‌آید. داستان‌هایی که سال‌هاست دهان به دهان چرخیده است و حتی به اشتباه در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی به نمایش درآمده و حالا هر چه قدر هم شما با استدلال و ماده قانونی برای اثبات این داستان‌های تخیلی عامیانه تلاش کنید به نتیجه نخواهید رسید. چون این داستان‌ها با گذشت زمان و تکرار مداوم آن در فرهنگ و رسانه‌ها در ذهن مردم عادی و گاهی برخی از افراد تحصیلکرده و حتی افراد حقوقی فرو رفته که بیرون آوردن آن کار راحتی نیست. هر چند که دایره این باورهای غلط حقوقی بسیار وسیع است اما ما در این گزارش که به سه قسمت تقسیم شده است سعی کرده‌ایم شما را با معروف‌ترین آنها آشنا کنیم و داستان و قانون درست را برای شما تعریف کنیم.

منبع: https://acas.media/8018/باورهای-غلط-درباره-دیه-،-گواهینامه،-اج/


 

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت شیشه‌ای ضد آب است، عرق نمی‌کند، انعطاف‌پذیر است و وقتی در جیب یا کیف افراد می‌ماند، شکسته، پاره و یا حتی کهنه نمی‌شود. جنس کارت شیشه ‌ای از pvc است. این نوع کارت پی وی سی نسبت به کارت ویزیت پی وی سی سفید یا پی وی سی متالایز که در کارت ویزیت معمولی استفاده می‌شود، حالت شفاف‌ دارد و مانند شیشه است. سایز کارت ویزیت شیشه‌ای معمولاً به صورت پنج و نیم در هشت و نیم میلیمتر انتخاب می‌شود و ضخامت آنها هم با مقیاس میکرون بیان می‌شود. چهار گوش این کارتها معمولاً به صورت گرد است و این موضوع موجب می‌شود که نوک آن به جایی گیر نکند و حمل آن در جیب یا کیف شما راحت تر انجام شود. در ادامه با ما باشید تا با انواع کارت ویزیت شیشه‌ای آشنا شوید.

 

https://irchap.ir/productsubgroup/1028/کارت-ویزیت-شفاف

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

با توسعه صنعت چاپ دیجیتال، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دستخوش تغییرات زیادی شده است، به گونه‌ای که بر خلاف گذشته، دست مصرف‌کننده در طراحی و انتخاب طرح و همینطور جنس و کیفیت چاپ باز گذاشته شده است. و این امکان فراهم آمده تا دکوراسیون را به سبک خودتان اجرا و طرحتان را بر روی انواع دیوارپوش، کف‌پوش، پرده و تابلوهای دکوراتیو چاپ و استفاده نمایید.

 

 

https://irchap.ir/productsubgroup/1027/کاغذ-دیواری

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

پرکاربردترین نوع چاپ برای تبلیغات محیطی به دلیل هزینه مناسب چاپ بنر است. شاید شما بخواهید برای فضای نمایشگاهی بنر چاپ کنید و یا برای فروشگاه یا کسب و کار جدیدتان نیاز به تابلو داشته باشید ، باید سراغ چاپ لارج فرمت بروید.

 


https://irchap.ir/product/1016/banner-10-oz

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

https://irchap.ir/productsubgroup/1033/چاپ-روی-شیشه-و-آینه

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

با رعایت اصول طراحی و چاپ استیکر خودروها فرصت بسیار خوبی برای تبلیغات در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد. چون علاوه بر اینکه تبلیغات بر روی بدنه خودرو نظر بسیاری را به خود جلب می‌کند، بدیع و خلاقانه هستند. در صورت رعایت اصول طراحی و چاپ استیکر خودرو و چسباندن یک استیکر تبلیغاتی روی خودرو، می‌توانید پیام برند خود را حتی به بیرون مرزهای کشور هم برسانید! به علاوه چاپ استیکرهای تبلیغاتی از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه هستند و ابزار خوبی برای مارکتینگ به حساب می‌آیند. شما با خواندن این مقاله با اصول طراحی و چاپ استیکر خودرو بر روی ماشین تان آشنا خواهید شد و در صورت لزوم برای طراحی و چاپ استیکر بر روی ماشین تان می توانید به صفحه چاپ استیکر روی خودرو مراجعه کنید و سفارش خودتان را ثبت نمائید. برای یادگرفتن اصول طراحی و چاپ استیکر خودرو با ما همراه باشید.

 

 

منبع: https://irchap.ir/article/5056

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

یکی از خدمات جذاب و جدیدی که آی آر چاپ اخیراً در اختیار شما عزیزان قرار داده، چاپ کاغذ بسته بندی است. با این محصول شما امکان این را دارید که طرح بسته بندی یا کاغذ کادو را با طرحی که مدنظرتان است چاپ کنید. از این سرویس می‌توانید برای چاپ کاغذ بسته بندی لباس، جعبه هدیه و یا هر محصول دیگری استفاده کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این نوع چاپ توضیح دهیم.

https://irchap.ir/productsubgroup/1039/کاغذ-بسته-بندی

  • irchapir irchap