آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود. از اولویت های کاری آی آر چاپ رساندن محصول با کیفیت درزمان مقرر به مشتریان است و جهت رضایت خاطر مشتریان تمامی محصولات دارای گارانتی چاپ و تضمین کیفیت می باشند و در صورت وجود مشکل مجددا چاپ و ارسال خواهد شد.
آی آر چاپ تمامی خدمات و سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق irchap.ir ارائه می دهد و امکان سفارش و یا دریافت حضوری برای هیچ یک از محصولات خود ندارد و در ضمن جهت جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان امکان پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش برای برخی از محصولات سایت در آی آر چاپ فراهم آمده است.
کلیه حقوق آی آر چاپ متعلق به کانون آگهی و تبلیغات آوای هلمان می باشد که به شماره ۸/۴۰۲۱/۳۳۲۹ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تمامی فعالیت ها و خدمات این سایت توسط این کانون تضمین و حمایت می شود.

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مواد طبیعی هستند که اگر از آن‌ها استفاده کنیم، سوخت و ساز بدنمان را افزایش می‌دهیم. گاهی اوقات همین نکات کوچک می‌توانند به ما در کاهش وزن کمک کنند. مواد طبیعی که در هر خانه‌ای و یا عطاری محله‌ای به راحتی پیدا می‌شود. در این گزارش با این مواد و چگونگی مصرف آن‌ها آشنا خواهیم شد.
شاید بهتر باشد از لیست ساده‌ای شروع کنیم که مواد طبیعی که متابولیسم ما را بالا می‌برند را بشناسیم:

  • سرکه سیب
  • چای سبز
  • لیمو و عسل
  • فلفل سیاه
  • آب جعفری
  • آب ذغال اخته
  • آلوئه ورا
  • کاری
  • دارچین
  • زنجبیل
  • فلفل هندی
  • سیر
  • روغن نارگیل
  • ماست

روز به روز چربی دور شکم برخی از ما حجیم‌تر و سرسخت‌تر می‌شود و مخصوصا این اتفاق برای بسیاری از مردان وجود دارد. برای داشتن اندام متناسب روش‌های مختلفی وجود دارد. رژیم‌های سفت و سخت یا آرام و ماندگار. خوردن برخی از این مواد طبیعی به شما کمک می‌کند که سرعت سوخت‌ و ساز بدن خود را افزایش دهید. این چاشنی‌ها هم می‌توانند طعم غذا را بهتر کنند و هم می‌توانند بدون تغییر زیاد، متابولیسم را بالا ببرند.

لاغر شدن با ادویه‌ها را امتحان کنید

فلفل سیاه، کاری، زنجبیل، دارچین و فلفل هندی از ادویه‌هایی هستند که اگر روزانه بتوانیم در پختن غذاهای مصرفی خود از ان استفاده کنیم، سوخت و ساز بدنمان را افزایش می‌دهیم. فلفل سیاه را به سالاد، چای و ظرف غذای خود اضافه کنید. بدون شک تأثیر انجام هر روزه آن برای شما نتیجه مطلوب‌تری به ارمغان خواهد آورد. انجام فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی تأثیر خوردن این ادویه‌ها را بیشتر می‌کند. چربی کم‌تری مصرف کنید و رژیم غذایی خود را با خوردن این ادویه‌ها، مانند موشک سوزاننده چربی کنید.

 

منبع: https://acas.media/4058/۱۵-راه-طبیعی-کاهش-وزن-به-طور-طبیعی-در-خا/

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

کارشناسان ارتباطات یکی از بهترین افراد برای مشورت در زمینه ازدواج هستند. کسانی که پس از طلاق گرفتن وارد رابطه جدید می‌شوند، با چالش‌های ویژه‌ای روبرو هستند که بازگشت آن‌ها را سخت‌تر می‌کند اما ممکن است رضایت و آگاهی آن‌ها هم بالاتر باشد. برای درک این چالش‌ها با متخصصان روابط اجتماعی همراه می‌شویم.

اول: کمی برای خودتان وقت بگذارید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات برای افرادی که طلاق گرفته‌اند این است که تمام احساسات پیچیده خود را به شریک زندگی بعدی خود منتقل کنند و زمان کافی برای درک احساسات واقعی خود نسبت به شریک قبلی خود را در نظر نگیرند.

جسیکا اسمال، درمانگر ازدواج و خانواده در این رابطه می‌گوید:«اگر هنوز از طلاق رنج می‌برید و به صورت مداوم با همسر سابق خود درگیر هستید، شروع یک رابطه جدید دشوار است و موجب ارتباط با فردی می‌شود که برای شما مناسب نیست. شما باید برای برقراری ارتباط جدید کاملا مجرد باشید و ذهن خود را از گذشته رها کرده باشید».

به دنبال گرفتن احساس خوب از دیگران نباشید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. فقط پس از بهبود، پردازش و آموختن از رابطه قبلی خود باید در جستجوی رابطه دیگری باشید.

 

منبع: https://acas.media/5687/طلاق-گرفته%e2%80%8cاید-و-می%e2%80%8cخواهید-به-زمین-با/

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

اگر طرفدار حقوق کودکان باشید به احتمال زیا در مورد این موضوع حساس باشید. والدین و متخصصان کودکان از اهمیت محافظت از حضور دیجیتال کودکان می‌گویند. اما در واقعیت این که ما عکسی از کودک خود منتشر کنیم، آیا برای او مشکلی را به وجود خواهد آورد؟ آیا در آینده از این کار راضی نخواهد بود؟ یا اکنون خطری او را تهدید می‌کند؟‌

استینبرگ و بهاره کیت،‌ استادیار دانشکده پزشکی در دانشگاه کالج پزشکی فلوریدا، می‌گویند که اکثر کودکان هرگز مشکلی در رابطه با آنچه والدین آن‌ها به اشتراک می‌گذارند تجربه نخواهند کرد، اما هنوز هم بین حقوق والدین برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و فرزندشان تنش وجود دارد.

اغلب والدین داستان‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های کودک خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و به آن‌ها افتخار می‌کنند. اغلب ما اشتیاقی در به اشتراک گذاشتن آنچه از تربیت کودک تجربه می‌کنیم داریم.

 

منبع: https://acas.media/6403/نکات-مهمی-که-باید-درباره-انتشار-عکس-کود/

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

اگر شما در حال جدا شدن از همسر خود هستید و یا از همسر خود جدا شده‌اید، به احتمال زیاد نگران تأثیر این اتفاق بر فرزند یا فرزندان خود هستید. این دوره می‌تواند برای آن‌ها نیز بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد. احساسات کودکان در این دوران از غم، گیجی، عصبانیت، گناه یا نگرانی را شامل شود. فراموش نکنیم نحوه کنترل و مدیریت این تغییرات برای احساس آرامش و رفاه کودکان اهمیت زیادی دارد.

در مورد طلاق خود باید به فرزندان چه بگوییم؟

اول از همه باید برنامه‌ریزی کنید که چگونه این اتفاق را به فرزند خود بگویید. بهتر است والدین این کار را با هم انجام دهند. به مکان و زمان مناسب فکر کنید، صادق باشید و هنگام تصمیم‌گیری به سن و سایر عوامل روحی کودک خود توجه کنید. کودکان بزرگ‌تر شاید اطلاعات بیشتری طلب کنند. در این رابطه فکر کنید و تصمیم بگیرید.

 

منبع: https://acas.media/6352/راهکارهای-کمک-به-کودکان-در-کنار-آمدن-با/

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

استند رول آپ

استند رول آپ از یک پایه فلزی به همراه یک یا دو تکیه‌گاه تشکیل شده است که معمولاً از جنس آلومینیوم هستند. طراحی این سازه به شکلی است که سولیت یا بنر چاپ‌شده در داخل پایه فلزی به صورت رولی جمع می‌شود و در هنگام نمایش به راحتی از داخل آن به صورت یک نوار بیرون می‌آید. بعد از پایان زمان نمایش بنر یا سولیت هم به سرعت می‌توان آن را در محفظه استند جمع کرد و کل سازه را در داخل کیف مخصوص قرار داد. وجود محفظه‌ فلزی در پایین استند رول آپ، مانع آسیب­‌دیدگی محصول چاپ‌شده می‌شود و باعث زیاد شدن طول عمر و ماندگاری طرح چاپ‌شده می‌­‌گردد. این سازه طوری طراحی شده است که به راحتی توسط یک نفر در کمتر از چند دقیقه بر پا می­‌شود. شما می­‌توانید این نوع استند را در هر جایی که می‌خواهید مستقر کنید. ویژگی­‌هایی مانند ماندگاری بالا و سهولت نصب و جابجایی به همراه مناسب بودن قیمت استند رول آپ، باعث شده این سازه به عنوان یک استند تبلیغاتی در غرفه‌­های نمایشگاهی و مکان‌های مختلف جزو پرطرفدارترین محصولات باشد. در این مطلب در مورد انواع استند رول آپ، سایز، کیفیت چاپ، قیمت رول آپ، کاربردها و تفاوت آن با استند ایکس نکات مهمی را بیان خواهیم کرد.

 

انواع استند رول آپ؟

رول آپ انواع مختلفی دارد که هر کدام را می­‌توان با توجه به نیاز و مکان استفاده، انتخاب کرد. این سازه را می‌توان با توجه به سایز، پایه، رنگ و کاربرد به چند دسته‌ی زیر تقسیم کرد:رول آپ یک طرفه، دوطرفه، گردان، پایه‌نازک، پایه‌پهن (پایه بیضی) و آویز.

رول آپ یک طرفه برای ارائه در غرفه‌های نمایشگاهی با فضای کم مناسب است و پشت آن حتماً باید به سمت دیوار یا محلی که دید ندارد، باشد. اما رول آپ دوطرفه باید در موقعیتی قرار بگیرد که هر دو طرف آن دید داشته باشد مانند غرفه‌های دو بر. رول آپ پایه‌پهن در مقایسه با رول آپ پایه‌نازک کمی سنگین­‌تر است و چون عرض پایه آن هم بیشتر است، در نتیجه از ایستایی بیشتری سود می‌برد. استند رول آپ گردان هم این ویژگی را دارد که می تواند چرخش و حرکت داشته باشد. این نوع استند برای مراکز خرید و کارگاه‌های آموزشی و مواقعی که نیاز به چرخش استند برای دید بهتر دارید، مفید واقع می‌شود. در ساخت رول آپ­‌ می‌توان به‌ صورت ترکیبی عمل کرد یعنی یک استند می‌تواند هم گردان و هم یک طرفه یا دو طرفه باشد.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/4/چاپ-رول-آپ

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

نحوه چاپ استند ایستاده تبلیغاتی

irchap با ارائه خدماتی مانند چاپ استند تولد، چاپ استند تسلیت، چاپ استند فروشگاهی، چاپ استند نمایشگاهی، چاپ استند رومیزی، چاپ استند تبلیغاتی خیابانی و ... که به صورت چاپ استند فوری است، سعی کرده است که مجموعه کاملی از محصولات چاپی را برای نصب روی پایه استند برای مصرف کنندگان مهیا کند.

برای سفارش پایه استند یا سفارش چاپ بنر آن کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در ۱ تا ۳ روز کاری محصول خود را تحویل بگیرید. کارشناسان ما در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی یا واتس‌اپ پاسخگوی شما هستند.

محصول دیگری که از پایه استند کمی گران تر است ولی می تواند طرح شما را خیلی شیک‌تر و با استقامت بیشتری به نمایش بگذارد یک سازه نمایشگاهی به نام رول آپ است. در این محصول، طرح مورد نظر شما روی سولیت چاپ می شود ولی سولیت به صورت یک رول وارد یک سازه رولی می‌شود و با کشیدن آن، از درون سازه بیرون می آید و به راحتی توسط سازه رولی به حالت ایستاده در می آید. این محصول را می توانید از لینک مورد نظر به صورت آنلاین تهیه کنید.

شیوه‌های تبلیغاتی به شکل گسترده افزایش پیدا کرده است و آن هم به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سالیان اخیر بوده که مورد توجه افراد قرار گرفته است. در زمان‌های گذشته با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشته افراد انتخاب‌های محدودی داشتند اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای مختلف و دستگاه‌های پیشرفته می‌توان از شیوه‌های تبلیغاتی نوین که تأثیرگذاری بیشتری دارد استفاده نمود.
استند به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی تبلیغاتی در جامعه امروزی تبدیل شده است که بسیاری از افراد برای فروشگاه‌های خود از چاپ استند استفاده می‌کنند. استند می‌تواند دارای انواع مختلف باشد و برای کسب و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار بگیرید. ما در این نوشته قصد داریم تا در مورد چاپ استند، پایه استند و استند خام مطالب مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

لایت باکس (light box) به زبان ساده یک جعبه نور است که برای نمایش تابلوهای تبلیغاتی یا تابلوهای دکوراتیو در فضاهای داخلی استفاده می­‌شود. برای مشاغلی که به طور مدام نیاز به تغییر تابلوهای تبلیغاتی خود دارند و یا اشخاصی که دوست دارند هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه یا محل کار خود را با تابلوهای دکوراتیو زندگی ببخشند، استفاده از لایت باکس بهترین گزینه است. انواع لایت باکس‌­ها عبارت است از لایت باکس کریستالی، لایت باکس مگنتی، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس فریم لس یا پارچه­‌ای، لایت باکس pvc، لایت باکس چوبی و ... . همه انواع لایت باکس­‌ها به طور معمول از یک قاب با ضخامت بین ۱ تا ۹ سانتی‌متر که معمولاً از جنس آلومینیوم است، ساخته می­‌شوند که روی این قاب یک پلکسی یا طلق قرار داده می­‌شود تا از تابلوی شما که در داخل لایت باکس قرار می‌­گیرد، محافظت کند. داخل لایت باکس هم معمولاً برای تأمین نور مورد نیاز، از لامپ‌های SMD  استفاده می­‌شود. این تکنولوژی باعث می­‌شود تا تعداد زیادی از لامپ‌های LED  که مصرف انرژی کمی دارند، در کنار هم و با نورپردازی مناسب کار کنند.

نحوه تعویض عکس لایت باکس اسنپ فریم

احتمالاً شما هم باید فهمیده باشید که نکته مهمی که باعث تفاوت لایت باکس‌­ها می‌­شود، نحوه تعویض عکس لایت باکس و میزان سادگی تعویض بک­لایت یا تابلویی است که داخل لایت باکس گذاشته می­‌شود. هر چقدر این کار ساده‌­تر انجام شود و در کنار آن زیبایی لایت باکس و تابلو تبلیغاتی هم حفظ شود، بر میزان محبوبیت لایت­ باکس افزوده می‌­شود. به طور مثال لایت باکس کریستالی از دو لایه پلکسی ساخته شده است که برای تعویض بک لایت آن باید پیچ­‌های فلزی آن در چهار گوشه را به راحتی باز کنید و بک لایت جدید را بگذارید. در لایت باکس مگنتی یا آهنربایی، طلق محافظ بک لایت با نوارهای آهنربایی که در حاشیه طلق کار گذاشته می شوند، به قاب آلومینیومی می­چسبند و جدا کردن طلق از قاب بسیار ساده است. در لایت باکس اسنپ فریم نیز کار تعویض بک لایت خیلی ساده است چون طلق لایت باکس به کمک چهار اسنپ تاشوی موجود در دور قاب، سفت می شوند و باز کردن این اسنپ­‌ها به راحتی توسط دست انجام می­‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این محصولات را در لینک‌هایی که در پایین صفحه آمده است، به راحتی می­‌توانید مشاهده کنید.

ویژگی مهم دیگر لایت باکس این است که شما می­‌توانید از آن هم به صورت دیواری و هم به صورت آویز استفاده کنید. ضمناً برتری لایت باکس به استند این است که تابلوی شما در درون محفظه­‌ای قرار می‌­گیرد که آن را از آسیب­‌های احتمالی محیط مانند ضربه، آلودگی و ... حفظ می­‌کند و تابلوی شما را همواره با کیفیت روز اول خود نگه می­‌دارد. لایت باکس‌­ها در اماکنی مانند فست فود­ها، رستوران‌­ها، ادارات و شرکت­‌ها، نمایشگاه­‌ها، آتلیه­‌ها و ... قابل استفاده هستند.

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

 

دستگاه چاپ روی شیشه UV

دستگاه چاپ UV مدت کوتاهی است که وارد صنعت نشر شده است ولی به دلیل استفاده از تکنولوژی تابش اشعه UV، صنعت چاپ را دگرگون کرده است و این قابلیت را دارد که روی هر سطحی مانند سنگ، چوب، فلز، پارچه، شیشه، پلاستیک و ... عملیات چاپ را با کیفیت و رزرولوشن بسیار بالا انجام دهد. رنگی که در این دستگاه استفاده می‌شود برخلاف روشهای دیگر با اشعه UV سازگار است و بعد از پاشیدن رنگ روی سطح مورد نظر، بلافاصله با تابش اشعهUV خشک می‌شود و با کمترین حرکت، بر روی سطح می‌چسبد. دستگاه چاپ UV یا همان دستگاه فلت بد (flat bed) دارای سطح صافی است که شیشه یا سطح مورد نظر روی آن قرار می‌گیرد. این دستگاه در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. اندازه سطح این دستگاه در اعداد مختلفی بین ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر تا ۲۰۰ در ۳۰۰ سانتیمتر طراحی شده است و ضخامت سطحی هم که می‌تواند روی ان چاپ کند، تا ۱۳ سانتیمتر قابل افزایش است. مجموعه irchap با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مدل های این دستگاه، توانایی چاپ روی شیشه تا ۶ متر مربع با ضخامت ۱۳ سانتیمتر را دارد.

 

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه مصارف زیادی هم در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و هم در حوزه کالاهای مختلف که از بدنه شیشه‌ای استفاده می کنند، دارد. معمولاً برای چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه نوشابه، چاپ روی شیشه لاک و ظروف از روش‌هایی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌شود ولی برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا روی شیشه‌های تخت از چاپ  uv‌استفاده می‌شود که مهمترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1033/چاپ-روی-شیشه-و-آینه

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

استیکر شفاف شنی یا برفکی یا همان شیشه مات کن یکی از محصولاتی جانبی در دسته استیکرهاست که برای پوشاندن دید استفاده می‌شود در عین اینکه به نور هم اجازه عبور می‌دهد. این محصول را که استیکر شنی هم نامیده می‌شود، می‌توان با روش‌های مختلفی چاپ کرد. چاپ اکو، چاپ UV‌ و چاپ پنج رنگ‌ با رنگ سفید سه روش مختلفی هستند که معمولاً برای چاپ استیکر شنی استفاده می‌شود.

کاربردهای شیشه مات کن

شرکت‌ها و اداراتی که می‌خواهند با پارتیشن‌بندی، نهایت استفاده را از فضای محدود خود ببرند، مشتری پروپاقرص شیشه مات کن هستند. به این ترتیب در کنار اینکه با پارتیشن‌بندی می‌توانند اتاق‌های زیادی را برای بخش‌های مختلف خود درست کنند، با چسباندن شیشه مات کن روی پارتیشن‌ها، حریم خصوصی کارمندان هم حفظ می‌شود و اتاق ها به یکدیگر دید نخواهند داشت. از طرفی با توجه به اینکه شیشه مات کن به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد، اتاق کارمندان دلگیر نخواهد شد و روحیه و شادابی آنها هم حفظ خواهد شد. علاوه بر پارتیشن‌ها از شیشه مات کن روی درهای شیشه‌ای بزرگ، دیوارهای شیشه‌ای، پنجره‌ها و ... هم می توان استفاده کرد. یک ایده جداب برای استفاده از شیشه مات کن این است که فقط بخشی از دیوار یا پنجره شیشه‌ای خود مانند ثلث میانی آن را با شیشه مات کن بپوشانید. به این ترتیب دو بخش شفاف و غیر شفاف پنجره شما ترکیب جالبی را خواهند ساخت در ضمن بخش زیادی از نور به داخل اتاق وارد خواهد شد و دید بیرون به داخل اتاق هم تا حدود زیادی کور می‌شود.

 

 

برای دریافت مرکز فروش شیشه مات در تهران اینجا کلیک کنید

  • irchapir irchap
  • ۰
  • ۰

کاغذ کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

این نوع کاغذ که از ضایعات چوب به دست می‌آید، یکی از مهم‌ترین متریال‌های چاپ بسته بندی است. از آنجایی که کاغذ کرافت متری در گرماژهای مختلفی در دسترس است، شما می‌توانید با توجه به میزان مقاومتی که برای بسته‌بندی خود لازم دارید، یکی از انواع آن را سفارش دهید. برای مثال کاغذ کرافت نازک برای بسته‌بندی میوه و سبزیجات مناسب است. چرا که هم وزن سبکی دارد هم در برابر رطوبت و نفوذ هوا مقاوم است.

اما اگر بخواهید چاپ کاغذ بسته بندی را برای محصولاتی چون پوشاک، ساک دستی یا جعبه کادو انجام دهید، باید به سراغ گرماژهای بالاتر کاغذ کرافت بروید. مسلماً هرچه ضخامت رول کاغذ کرافت بیشتر شود، هزینه چاپ آن نیز بالاتر خواهد رفت. به طور کلی استفاده از کاغذ کرافت برای مصارف مختلف پیشنهاد می‌شود. چون علاوه بر جنس مقاوم و قیمت مناسب، به عنوان یک متریال تجزیه‌پذیر، ضرری برای محیط زیست به همراه ندارد.

 

چاپ کاغذ بسته بندی کرافت رول

اگر قصد دارید طرح دلخواه خود را روی کاغذ کرافت چاپ کنید، می‌توانید همین حالا به صفحه سفارش چاپ کاغذ بسته بندی رول بروید و بعد از مطالعه راهنمای ارسال فایل، طرح خود را برای همکاران ما ارسال نمایید. در حال حاضر چاپ بسته بندی روی کاغذ کرافت با گرماژ ۸۰ گرم انجام می‌شود. سایز رول‌های کاغذ با عرض یک متر هستند و شما عزیزان باید در حین ثبت سفارش، تیراژ کار خود را مشخص کنید. حداقل تیراژ برای ثبت سفارش در سایت آی آر چاپ، ۱۰ متر است.

توجه داشته باشید که قبل از ثبت سفارش، فایلی که می‌خواهید برای ما ارسال کنید را طبق راهنمای موجود در سایت تنظیم کنید. یعنی مُد رنگی فایل را روی CMYK قرار داده و رزولوشن را حداقل 72 پیکسل بر اینچ و حداکثر 150 پیکسل بر اینچ بگذارید. در صورت ارسال فایل با مُد RGB، احتمال اینکه در هنگام چاپ، با اختلاف رنگ شدیدی مواجه شوید بالا می‌رود. همچنین بهتر است رنگ‌های خود را از بین کدهای رنگی چاپ انتخاب کنید تا مشکلی در پرینت کارها برای شما پیش نیاید.

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که کاغذ کرافت، به تنهایی رنگ زمینه دارد. یعنی کار شما روی پس زمینه نسکافه‌ای رنگ پرینت می‌شود. پس حتماً تاثیر این رنگ زمینه روی طرح خود را در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم طرح‌هایی که برای چاپ کاغذ بسته بندی با جنس کرافت انتخاب می‌کنید، تک رنگ باشد. ترکیب یک رنگ تیره با پس زمینه نسکافه‌ای، خروجی جذابی خواهد داشت.

  • irchapir irchap