آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود. از اولویت های کاری آی آر چاپ رساندن محصول با کیفیت درزمان مقرر به مشتریان است و جهت رضایت خاطر مشتریان تمامی محصولات دارای گارانتی چاپ و تضمین کیفیت می باشند و در صورت وجود مشکل مجددا چاپ و ارسال خواهد شد.
آی آر چاپ تمامی خدمات و سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق irchap.ir ارائه می دهد و امکان سفارش و یا دریافت حضوری برای هیچ یک از محصولات خود ندارد و در ضمن جهت جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان امکان پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش برای برخی از محصولات سایت در آی آر چاپ فراهم آمده است.
کلیه حقوق آی آر چاپ متعلق به کانون آگهی و تبلیغات آوای هلمان می باشد که به شماره ۸/۴۰۲۱/۳۳۲۹ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تمامی فعالیت ها و خدمات این سایت توسط این کانون تضمین و حمایت می شود.

  • ۰
  • ۰

این روزها کابلشوهای زیادی در دسترس است و برای هر کاربرد در هر بخشی گزینه‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط مختلف انتخاب می‌شوند. اگر برای یک اتصال از وایرشوی ضعیفی استفاده شود، میزان مقاومت بیشتر می‌شود و در نهایت آتش سوزی به وجود می‌آید.

بنابراین برای انتخاب یک کابلشوی مناسب بایستی حساسیت بسیار بالایی را صرف کنید. گفتنی است که برای انتخاب مناسب وایرشوها مستلزم اطلاعات کافی است که بتوان یک اتصال مناسب را ایجاد کرد. در واقع کابلشوها از فلزهای لوله‌ای تولید می‌شوند که نوک آن‌ها با فشار زیاد پرس شده است و در نهایت سوراخ می‌‎شوند.

علاوه بر این وایرشوها به منظور سولفات نشدن بایستی آبکاری شوند. به منظور اتصال وایرشو به کابل در وهله اول روکش یک سر کابل را از هادی جدا کرده و آن را داخل کابلشو قرار دهید.

پس از انتخاب سایز مناسب برای کابلشو، آن‌ها را به هم متصل کنید و بعد از آن می‌توانید محل اتصال را عایق کنید. توجه کنید که روی وایرشوها نشانه‌هایی حک شده است که هر نشانه نشان دهنده یک ویژگی در وایرشو است. برای مثال علامت شرکت تولید کننده، مقطع هادی متناسب، قطر حفر مناسب برای پیچ و … برخی از ویژگی‌های حک شده هستند.

 

منبع: https://takearth.com/product-category/earthing-equipment/کابلشو/

  • ۰۱/۰۳/۰۶
  • irchapir irchap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی